خانه » تمامی مطالب » اخبار » هر که من مولای اویم این علی مولای اوست….
هر که من مولای اویم           این علی مولای اوست….

هر که من مولای اویم این علی مولای اوست….

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحیسنی شهرداری تایبادر در پیامی ضمن گرامیداشت دهه فرخنده امامت و ولایت، فرارسیدن عید غدیر را به عموم مسلیمن جهان تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است

الحمد الله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع)

واقعه غدیرخم عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.

این مناسبت سترگ مجال یادآوری جایگاه ولایت علوی در دین مبین اسلام و لزوم همگرایی مسلمانان برای اجتناب از هرگونه نفاق، بداندیشی و تقرقه است.

غدیر، تنها یک نام و مختص به یک روز نیست، بلکه عهد و میثاق و جریانی مقدس است که انسانیت را معنا داده و مسیر دستیابی به کمال و بهره گیری از اندیشه های راستین و امیدواری خدایی را برای روح انسان به ارمغان می آورد و با تشکیل چشمه ای جوشان از تداوم رسالت، بستری مناسب برای توفیق و کامروایی رهروان دین مبین اسلام در محور ولایت مداری را فراهم می کند.

به شکرانه تجلی این عید، بر خاتم نبوت حضرت محمد مصطفی (ص) و اهل بیتش درود می فرستیم و با کمال مسرت فرارسیدن ۱۸ ذی الحجه، عید سعید غدیرخم، روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی، جشن بزرگ امامت و ولایت را به محضر مردم متدین و خداجوی دیار طیبات تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از اندیشه ورزان و محبان راستین به ولایت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین‌علی علیه السلام محسوب فرماید.

امید که پروردگار رحمان به یمن این ایام همگان را از نعمت هدایت، سعادت و رستگاری دو جهان با توشه ایمان و عمل صالح برخوردار نماید و با بهره گیری از فتوت و عدالت حضرت مرتضی علی ریشه ظلم، جاهلیت نوین و نابرابری برای همیشه خشکانده شود.

 

با امتنان

ایوب سیدالحسینی

شهردار تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code