خانه » تمامی مطالب » اخبار » فرماندار تایباد: شهرداری‌ها در ایجاد توسعه، افزایش امید و نشاط اجتماعی نقشی بی بدیل و ماندگار را در جوامع بشری ایفا می کنند.
فرماندار تایباد: شهرداری‌ها در ایجاد توسعه، افزایش امید و نشاط اجتماعی نقشی بی بدیل و ماندگار را در جوامع بشری ایفا می کنند.

فرماندار تایباد: شهرداری‌ها در ایجاد توسعه، افزایش امید و نشاط اجتماعی نقشی بی بدیل و ماندگار را در جوامع بشری ایفا می کنند.

به گزارش سایت خبری روباط عمومی شهرداری تایباد، همزمان با ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها، فرماندار و معاونین فرماندار به همراه بخشداران مرکزی و میان ولایت شهرستان با حضر در دفتر شهردار تایباد از تلاش های مجموعه شهرداری تقدیر و تشکر نمودند.

محسن سیاح فرمادار تایباد دراین دیدار با تبریک روز شهرداریها و دهیارها، با بیان اینکه شهرداری ها و دهیاری ها بر اساس قانون، نهادها و سازمان های عمومی غیر دولتی، به شمار می آیند، گفت: شهرداریها و دهیارها، در پیوند، تعامل و همکاری با دولت، وظایف و مسؤلیت های خطیر و متنوعی را در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … عهده دارند و از اشتغال تا تولید و خدمات رسانی گسترده به مردم در سطح شهرها و روستاها و… و حتی مقابله با بحران ها و رخدادهای طبیعی با اهتمام و مجاهدت فراوان، نقش آفرینی می کنند، که جلوه های تقدیرآمیز آن را در بحران های شیوع ویروس کرونا و نیز همکاری بی شائبه در برگزاری انتخابات اخیر شاهد بودیم.

وی با تقدیر از عملکرد شهرداری تایباد، توفیقات این شهرداری در کسب رتبه نخست سرانه فضای سبز و نهضت آسفالت را یادآور شد و گفت: بی تردید موفقیت در ادارات و دستگاه های اجرائی زیر سایه مدیریت و درایت مدیرانی شایسته و دلسوز رقم می خورد که همه وجود خود را وقف خدمت به مردم می نمایند.

مهندس سیدالحسینی شهردار تایباد نیز با تشکر از حضور فرماندار، معاونین و بخشداران شهرستان بمناسبت روز شهرداری ها و دهیارها در محل شهرداری، این حضور را نشانگر دیده شدن فعالیتهای مجموعه شهرداری در سطح شهر برشمرد و افزود: بحمدالله با ایثار و از خودگذشتگی کارکنان، پرسنل و کارگران شهرداری شاهد اتفاقات ارزشمندی در حوزه شهری و شهرنشینی برای شهروندان شریف تایباد در تمامی عرصه ها از جمله احداث پارک و بوستان در اقصی نقاط شهر برای شهروندان بوده ایم.

وی گستره پر اهمیت و ارزشمند فعالیت شهرداری ها را لازمه تقویت این نهاد مردمی دانست و بیان داشت: بدون تردید چنانچه مبانی اساسی توانمندسازی این نهاد از جمله ایجاد درآمدهای پایدار و توجه به داشته ها و نگاه برنامه ای برای تقویت آن شکل گیرد، بنحو چشمگیری شاهد  توسعه منطقه  خواهیم بود.

شهردار تایباد در پایان با اشاره به نقش تاثیر گذار شهرداری ها، دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در رشد، بالندگی و توسعه شهری و روستایی، عنوان داشت: انشالله با برنامه ریزی مناسب و همکاری همه جانبه با نهادها ضمن تقویت تعامل و همکاری بین همه دستگاه های اجرایی شرایط لازم برای ارتقاء خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان ایجاد گردد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code