خانه » تمامی مطالب » اخبار » حسن نگهبان، از برگزاری جلسه توجیهی وآموزش مسئولین امور اداری و کارگزینی، چند شهرداری منطقه در تایباد خبر داد.
حسن نگهبان، از برگزاری جلسه توجیهی وآموزش مسئولین امور اداری و کارگزینی، چند شهرداری منطقه در تایباد خبر داد.

حسن نگهبان، از برگزاری جلسه توجیهی وآموزش مسئولین امور اداری و کارگزینی، چند شهرداری منطقه در تایباد خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، حسن نگهبان معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری تایباد، از برگزاری جلسه  آموزشی، توجیهی مسئولین امور اداری و کارگزینی شهردا‌ری های دولت آباد، رشتخوار، جنگل و سلامی در محل کار خود خبر داد.

حسن نگهبان با بیان اینکه تبادل اطلاعات و برقراری ارتباط در عصر حاضر از شاخص های مهم پیشرفت است،گفت: شهرداری تایباد به عنوان یکی از شهرداری‌های مطرح منطقه، همواره سعی در برآورد کردن خواست های اداری همکاران خود در شهرهای مجاور، از جمله برگزاری کلاسهای آموزشی و توجیهی کارکنان  داشته است.

معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری تایباد برگزاری این جلسات را  عاملی مهم برای رشد و  توسعه منطقه و تیز انتقال تجربیات طرفین برشمرد و افزود: مطمئنا شهرداری تایباد در کنار انتقال تجربیات خود به شهرداری استان، می تواند ضمن معرفی مطلوب شهر، فواید زیادی از جمله بازاریابی برای محصولات تولیدی خود از جمله محصولات بتنی را حاصل نماید.

وی ادامه داد: در جلسه  آموزشی توجیهی مسئولین امور اداری و کارگزینی شهردرا‌ی های دولت آباد، رشتخوار، جنگل و سلامی که توسط اینجانب به عنوان معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری تایباد برگزار شد، آموزش های لازم در راستای امور اداری، منابع انسانی، صدور احکام کارگزینی، اجرای بخشنامه استفساریه بند (و) در خصوص ایثارگران و … به کارگزینی های مربوطه ارائه گردید.

حسن نگهبان همچنین یادآور شد که شهرداری تایباد قبلا نیز در امور اداری اقدام به انتقال تجربیات خود به دیگر شهرداری را داشته و همچنین از شهرداری مطرح استان در حوزه توسعه مدیریت و منابع شهرداریها بوده است.

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code