خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد: کارگران بازوی توانمند اقتصاد و توسعه و پیشرفت جوامع بشری بوده و می باشند.
شهردار تایباد: کارگران بازوی توانمند اقتصاد و توسعه و پیشرفت جوامع بشری بوده و می باشند.

شهردار تایباد: کارگران بازوی توانمند اقتصاد و توسعه و پیشرفت جوامع بشری بوده و می باشند.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد،  به مناسبت روز جهانی کارگر، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، ضمن تبریک این روز در پیامی از تلاش صادقانه و بی شائبه کاگران که بازوی توانمند اقتصاد و توسعه و پیشرفت جوامع بشری بوده و می باشند، تقدیرو تشکر نمود.

در متن این پیام آمده است:

کار، در حقیقت نماد عزت و بالندگی فرد در جامعه است و اجتماعی که فرهنگ کار و تلاش در آن جاری باشد جامعه ای خودکفا خواهد بود و بر این مبنا کارگران بازوی حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی می باشند.
کارگران همواره بازوی توانمند و موتور محرکه تولید و پویایی اقتصادی در کشور، پیام آور نشاط و سرزندگی به شمار می روند که با تلاش بی وقفه و بروز خلاقیت و کارآفرینی در عرصه کار و تولید بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی می افزایند.

به پشتوانه تلاش این عزیزان مسیر توسعه، تعالی و پیشرفت کشور ادامه دارد و‌ به یقین تحقق اهداف در حوزه اشتغال و رونق تولید و‌ بهبود شاخص های توسعه مرهون اهتمام و تلاش کارگران نیکوسرشت و‌ پاک نهاد است.

یازدهم اردیبهشت ماه که به نام کار و کارگر مزین شده است فرصتی مغتنم برای تجلیل و تقدیر از زحمات قشر بی ادعایی است که پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) بر دستان آنان بوسه زد و این همه عزت و سربلندی و افتخار را نصیب آنان گردانید.

امید است کارگران دلسوز و متعهد همچون گذشته با تکیه بر پشتکار، خلاقیت و مبانی اعتقاد اسلامی در راستای تحقق اهداف عالیه نظام گام بردارند، تا در سایه تلاش و هم افزایی دیگر متخصصان و فعالان بخش تولید و اقتصاد شاهد رونق فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان این مرز و بوم باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه کارگری، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به زحمتکشان عرصه مقدس کار و تلاش، کارگران عزیز و خانواده های محترمشان در شهرستان تایباد و بالاخص شهرداری تایباد تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند منان سلامتی، عزت و موفقیت این عزیزان را در راه توسعه و آبادانی هرچه بیشتر کشور آرزومندم.

ومن الله التوفیق

ایوب سیدالحسینی

شهردار تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code