خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد: برخی از مشکلات موجود در سطح شهر در حوزه کاری شهرداری نیست.
شهردار تایباد: برخی از مشکلات موجود در سطح شهر در حوزه کاری شهرداری نیست.

شهردار تایباد: برخی از مشکلات موجود در سطح شهر در حوزه کاری شهرداری نیست.

 

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی وجود برخی از مشکلات موجود در شهر را خارج از در چارچوب وظایف شهرداری دانست و بیان داشت: شهرداری‌ها دارای چهارچوبی از وظایف می باشند که شهرداری تایباد نیز از این قاعده مستثنا نیست.

شهردار تایباد به مشکلات عدیده در شهر از قبیل سرقت کابل‌های تلفن، خاموشی برخی خیابانها و کوچه ها در شب، زیاد شدن مراکز خرید ضایعات، رهاسازی فاضلابهای خانگی در شهر، وجود ارازل و اوباش در برخی مناطق و اماکن و …. اشاره کرد و افزود: این امور در حوزه وظایف کاری شهرداری نمی باشد، هر چند شهرداری نیز در برخی مواقع برای تسریع در رفع مشکلات اقدام می نماید.

مهندس ایوب سیدالحسینی از ضررهای ناشی از برخی مشکلات در شهر برای شهرداری نیز یاد کرد و عنوان داشت: متاسفانه گاها برخی اماکن شهری نیز مورد سرقت قرار می‌گیرند، و بعضا نیز  خسارات زیادی به برخی اماکن از جمله المانها و ساختمان های شهرداری وارد گردیده است که هزینه های زیادی را در بر می دارد.

وی با بیان اینکه هر دستگاه اجرائی چهارچوبی از وظایف را دارد، گفت: هرچند حوزه کاری شهرداری در امور شهری زیاد است، اما برخی مشکلات موجود در سطح شهر در چارت وظایف شهرداری نبوده و مربوط به دستگاه های اجرائی دیگر می باشد.

شهردار تایباد همچنین افزود: متاسفانه برخی از کانال های تلگرامی، بدون اطلاع از چارچوب وظایف ادارات و نهادهای دولتی و یا صحت یا عدم صحت اخبار، اقدام به انعکاس بعضی اخبار نبست به شهرداری و یا دیگر ادارات می نمایند، که موجب ایجاد شبهه برای شهروندان نیز می گردد.

مهندس سیدالحسینی سایت شهرداری تایباد به نشانی http://www.sh-taybad.ir/ را تنها مرجع اصلی اخبار شهرداری در  فضای مجازی  اعلام و گفت: شهروندان گرامی برای اطلاع از اخبار شهرداری و یا انعکاس انتقادات و پیشنهادات خود می توانند به این سایت مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۱۳۷ و ۷ ـ ۶ ـ ۵۴۵۲۲۲۶۵ و نیز سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۲۶۵  استفاده نمایند.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code