خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس سیدالحسینی از آغاز بکار دوباره فرهنگسرا مولانا با رویکردی نو و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.
مهندس سیدالحسینی از آغاز بکار دوباره فرهنگسرا مولانا با رویکردی نو و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

مهندس سیدالحسینی از آغاز بکار دوباره فرهنگسرا مولانا با رویکردی نو و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، با بیان اینکه قسمت عمده بار فرهنگی شهر و یا مساعدت در امور هنری بر عهده گذاشته شهرداری است، از آغاز بکار دوباره فرهنگسرا مولانا با رویکردی نو و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

شهردار تایباد به عملکرد موفق فرهنگسرا در شش سال اخیر اشاره نمود و راه اندازی کتابخانه عمومی مولانا(۲)، برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی،هنری و آموزشی شامل: نقاشـی ـ خطاطی ـ کاردستی ـ قصه خوانی ـ زبـان ـ بازی‌های بومی و محلی و مهارت‌های زندگی ویژه بانوان شامل: طرح اجتماع محورـ شیرینی پزی ـ خیاطی ـ بافتنی ـ سنجـاق دوزی ـ نمـددوزی و …. در تمامی رده‌های سنی را از جمله فعالیتهای این محل ذکر نمود.

وی همچنین بر گسترده شدن فعالیتهای فرهنگسرا مولانا در حیطه آموزش شهروندی و فرهنگ سازی در خصوص حقوق شهروندان و وظایف آنان در برابر شهرداری و بالعکس تاکید و بیان نمود: انشالله خبرهای خوش برنامه های جدید این محل در آینده ای نچندان دور اعلام و شهروندان همچون گذشته می توانند از امکانات، تجهیزات و کلاس ها و کارگاه های این محل بهره‌مند گردند.

شایان ذکر است با شیوع ویروس کرونا این محل ۱۴ ماه تعطیل که با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گیری فعالیت این محل بزودی شروع خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code