خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.
شهردار تایباد در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.
حلول ماه مبارک رمضان مبارک بادA£˜ôTñ

شهردار تایباد در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، در پیامی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و التماس دعا جهت شفای مریضان، ریشه کنی ویروس منحوس کرونا و عاقبت بخیری همشهریان عزیز تایبادی را از خداوند منان مسئلت نمود.

متن این پیام بدین مضمون است؛

روزه یعنی نفس خود پاک کن                   قلب ابلیس درونت چاک کن
راه پرواز است سوی آسمان                    ماه گردیدن بسان عاشقان

پر پیداست که عادات و رفتارهای بسیار نیکو و پسندیده ای که در ایام ماه مبارک رمضان ترویج می یابد، جامعه را به سوی تعالی معنوی سوق می دهد و باید تلاش کنیم چنین رفتارهایی در طول دیگر ایام سال نیز نمود خوبی داشته باشد.

ایام ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی، دوری از گناهان و ترویج معنویت در جامعه است و در این ماه رفتارهای خوبی در جامعه نمود می یابد که از جمله آن می توان به روزه داری، رعایت بسیاری از مسائل شرعی، ترویج اقامه نماز و همچنین کمک به همنوع به ویژه یاری رساندن به ایتام و فقرا اشاره نمود.

در این ایام مبارک که هنوز درگیر شیوع ویروس کرونا هستیم، باید رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از بیماری کرونا را نیز همواره مد نظر داشته باشیم که مهمترین آن ماندن در خانه و خودداری از ترددهای غیرضروری است و دعا و نیایش و اعمال این ماه مبارک را در خانه انجام داده تا ضمن حفظ سلامتی خود و دیگران، به برکت این عبادت ها به درگاه الهی، بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.

بنده ضمن تبریک این ماه مبارک به تمام مسلمانان جهان بویژه مردم  مومن و شریف دیار طیبات ، امیدوارم بهره‌مندی لازم از این ماه پرفیض برکت نصیب همه روزه داران عزیز گردیده و با دعا و نیایش و شب زنده داری و یاد کردن محرومین و مستضعفان و مظلومان جهان ، از این ایام رحمت الهی ، کفایت استفاده را ببریم .

با امتنان

ایوب سیدالحسینی

شهردار تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code