خانه » تمامی مطالب » اخبار » اقدامات لازم در خصوص ارتقای واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در دستورکار قرار گرفته است.
اقدامات لازم در خصوص ارتقای واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در دستورکار قرار گرفته است.

اقدامات لازم در خصوص ارتقای واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در دستورکار قرار گرفته است.

 

درحال حاضر امورات اطفای هر گونه حادثه حریق و امداد و نجات مربوط به حوادث مختلف شهر تایباد، در اداره  آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد صورت می پذیرد که با توجه به ارتقای سطح این اداره به سازمان، توان جذب اعتبارات و نیز بکارگیری نیرو افزایش پیدا می کند.

شهردارتایباد توسعه و افزایش مساحت و جمعیت شهری و نیز ارائه خدمات به برخی شهرهای مجاور و بالاخص در مرز گمرک دوغارون در زمان بروز حوادث آتش سوزی و …. و نیز همکاری و کمک و امدادرسانی به کشور افغانستان که در  همسایگی شهر تایباد قرار دارد، را از علل اصلی نیاز به افزایش امکانات و تجهیزات بیشتر و ارتقای ادوات و امکانات برشمرد.

همچنین مهندس حسن نگهبان، معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری تایباد، که مسئولیت انجام بروکراسی اداری این امر را عهده دار بوده با بیان اینکه مستندات و اوراق اداری مربوط به ارتقای سطح اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به سازمان به مراجع ذیربط تحویل داده شده و در این خصوص ملاقاتهای متعددی استانی و حتی کشوری نیز صورت پذیرفته است.

معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری تایباد، با امیدواری به ارتقای هر چه سریعتر وضعیت اداره آتش نشانی و خدمات امداد و نجات بیان داشت؛ ارتقای این اداره به سازمان، می تواند کمک چشمگیری به تسریع و تسهیل خدمات اطفای حریق و امداد و نجات در شهر تایباد داشته باشد که این مهم امنیت و آسایش بیشتر شهروندان تایبادی عزیز را فراهم خواهد نمود

حسن نگهبان، افزایش تعداد ایستگاه، افزایش نیروهای کارشناسی : شامل کارشناس عملیات، امداد و نجات، کارشناس آموزش، کارشناس علل حریق و افزایش نیروهای فنی و تخصصی را از مزایای ارتقای اداره آتش نشانی و خدمات امداد و نجات به سازمان برشمرد و افزود: آنچه در توان مسئولین شهرداری و شهرستان بوده بانجام رسیده و حال تنها منتظر جوابیه وزارت کشور هستیم که انشاالله در اوایل سال جاری این امر تحقق یابد.

شایان ذکر است بزعم ارائه خدمات اداره آتش نشانی و خدمات امداد و نجات در حوزه شهر تایباد، کمک به شهرها و روستاهای شهرستان، مرز دوغارون و حتی کشور افغانستان که چندی پیش حادثه آتش سوزی درگمرک اسلام قلعه از آن جمله می باشد که با کمک ایثارگرانه و عزم و همت پرسنل اداره آتش نشانی و خدمات امداد و نجات تایباد، مشهد، و چند شهرستان دیگر اطفا شد، نیز به دوش شهرداری تایباد می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code