خانه » تمامی مطالب » اخبار » مقالات معاونت توسعه مدیریت و منابع شهردرای تایباد و مسئول فرهنگی ورزشی در مجامع معتبر علمی بین الملل پذیرفته و چاپ شد.
مقالات معاونت توسعه مدیریت و منابع شهردرای تایباد و  مسئول فرهنگی ورزشی در مجامع معتبر علمی بین الملل پذیرفته و چاپ شد.

مقالات معاونت توسعه مدیریت و منابع شهردرای تایباد و مسئول فرهنگی ورزشی در مجامع معتبر علمی بین الملل پذیرفته و چاپ شد.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، از آنجا که پیشرفت و توسعه در زمینه های مختلف مستلزم کسب دانش و بروز بودن در علوم تخصصی می باشد، حسن نگهبان، معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری تایباد و ایمان درده مسئول فرهنگی ورزشی شهرداری، با ارائه مقالات در مجامع معتبر عملی بین الملل و کشور، توانستند، به موقیت چشمگیری نائل آیند.

بررسی نقش تعدیل گری متغیر هوش هیجانی بر رابطه بین مدیریت تعارض و رضایت شغلی؛مطالعه موردی: معلمان تربیت بدنی شهر تایباد ــ اثبات یکتایی نقطه تعادل آندمیک چند مدل اپیدمیولوژی ، شبیه سازی عددی با نرم افزار متلب و  بررسی پایداری سراسری نقطه تعادل فارغ ازبیماری یک مدل اپیدمیولوژی SIR-B براساس قضیه پایداری سراسری، سه مقاله از یک گروه علمی به سرپرستی مهندس حسن نگهبان بود که ضمن طرح و چاپ در مجامع علمی کشور و دومین کنفرانس بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی جمهوری اسلامی ایران دو مقاله نیز در آمستردام هلند و مونیخ آلمان نیز تائید و به چاپ رسید.

امید است با استقبال و اظهار قدردانی از این گروه بوسیله برخی فرهنگیان و نخبگان و فرهیختگان منطقه، بعمل آمد، در آینده ای نچندان دور شاهد، اجرائی شدن این طرح ها در دیار طیبات باشیم و بتوانیم از تخصص و دانش این عزیزان در رشد و توسعه همه جانبه شهرمان بهره مند گردیم.

شایان ذکر است حسن نگهبان کراتی، ایمان درده، فاطمه برزنونی، نرگس شایق کارگر اعضای این گروه علمی هستند که چکیده مقاله آنها در پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در علوم و مهندسی با عنوان: اثبات یکتایی نقطه تعادل آندمیک چند مدل اپیدمیولوژی ، شبیه سازی عددی با نرم افزار متلب بدین مضمون است؛

علم اپیدمیولوژی نقش به سزائی در شناخت و کنترل بیماری ها دارد. هدف اپیدمیولوژی پیشگیری و کنترل بیماری هاست و عامل مهمی است که بر سیاست عمومی تاثیر می گذارد. مدل های اپیدمیولوژی جبری که بر اساس دستگاه های معادلات دیفرانسیل هستند، در دامنه وسیعی از بیماری های عفونی مورد استفاده قرار گرفته اند، و به پیشگیری موثر بیماری ها کمک چشمگیری کرده اند. در بررسی مدل های اپیدمیولوژی ریاضیاتی تنظیم شده با سیستم های معادلات دیفرانسیل، تحلیل پایداری نقاط تعادل ضروری می باشد قبل از تحلیل پایداری باید وجود و یکتایی نقطه تعادل آندمیکمورد بررسی قرار گیرد . در این مقاله به اثبات یکتایی نقطه تعادل آندمیک چند مدل اپیدمیولوژی می پردازیم، به علاوه با شبیه سازی عددی وجود و یکتایی نقطه تعادل آندمیک به وضوح مشخص می شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code