خانه » تمامی مطالب » اخبار » همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ایوب سیدالحسینی، تعالی، رشد و توسعه جوامع بشری را مدیون حضور بانوان دانست.

همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ایوب سیدالحسینی، تعالی، رشد و توسعه جوامع بشری را مدیون حضور بانوان دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری تایباد،

مهندس ایوب سیدالحسینی، با تبریک میلاد پرسرسعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و تقارن این روز فرخنده با سالروز میلاد بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در روزهائی که خاطره‌ی پیروزی حق بر باطل سال ۱۳۵۷ را تداعی می کند، در پیام تبریک خویش بمناسبت این ایام فرخنده، بر اهمیت نقش بانوان در توسعه، پیشرفت و تکامل جوامع بشری تاکید نمود.

 

شهردار تایباد در این  عنوان داشت؛

 

اِنَّا أَعْطَینَاکَ الْکَوْثَر

بی‌شک نقش سازنده‌ زنان ایرانی در تمامی عرصه‌های توسعه اعم از علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بی‌بدیل و لایق تحسین است، از این رو باید کوشید تا از یک سو با رفع موانع و کشف توانمندی‌های عظیم آنان، زمینه حضور چشمگیر و تأثیرگذار این بخش از سرمایه انسانی جامعه را در توسعه کشور فراهم نمود و از سوی دیگر، نقش وصف‌ناپذیر آنان در مدیریت کانون خانواده را مورد توجه قرار داده و ارج نهاد.

زنان جلوه های جمال الهى و کانون مهر و محبت و تجلى مهرورزى و صبوریند. آنان اولین معلمان و رهبران هدایت اعتقادی و عاطفی جامعه هستند که مسئولیت خطیر تربیت انسانها و نسل ها را بر عهده دارند و نقش مهمی را در تحکیم پایه های خانواده و  اجتماع ایفا می کنند.

ولادت زهـرای اطهـر (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، فرصت ارزشمندی برای تکریـم و تجلیـل مادران و زنان جامعه اسلامی و ترویج ارزش‌ها، فضائل و کرامات بانوی اول اسلام در فضای این سرزمین نورانی است.

بر خود واجب دانستم در این ایام الله مبارک دهه فجر که متقارن با سالروز میلاد والاترین بانوی عالم، الگوی صبر، مادر عشق، حضرت زهرای مرضیه (س) و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) گشته است، صمیمانه ترین شادباش ها را نثار بانوان نجیب، متدین و فداکار ایران اسلای بالاخص بانوان صدیقه‌ی دیار طیبات نمایم.

امید است بانوان مستعد و توانمند این دیار همچون همیشه با حضور و مشارکت حداکثری و همه‌جانبه در تمامی عرصه‌ها سهم عمده‌ای در رشد، شکوفایی، توسعه و پیشرفت شهــر مرزی تایبــاد ایفا نمایند. 

 

با آرزوی صحت، سعادت و بهروزی پایدار

ایوب سیدالحسینی

شهردار تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code