خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد: در سال نهضت آسفالت (۱۳۹۸) حدود دویست هزارمتر مربع از خیابانها، کوچه ها و معابر سطح شهر مورد عملیات زیرسازی، آسفالت و مرمت آسفالت قرار گرفتند.

شهردار تایباد: در سال نهضت آسفالت (۱۳۹۸) حدود دویست هزارمتر مربع از خیابانها، کوچه ها و معابر سطح شهر مورد عملیات زیرسازی، آسفالت و مرمت آسفالت قرار گرفتند.

 

به گزارس سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، شهردار تایباد، با بیان اینگه در سال گذشته که نهضت آسفالت در شهرداری تایباد انجام گرفت با همکاری و همراهی اعضای محترم شورای شهر، مسئولین معززشهرستان و نماینده مردمی شهرستانهای تایباد، جام و باخرز، نزدیک به  دویست هزار مترمربع از خیابانها، کوچه ها و معابر سطح شهر مورد عملیات زیرسازی، آسفالت  و مرمت قرار گرفتند.

 

مهندس ایوب سیدالحسینی با اشاره به کمبود شدید قیر و بد عهدی برخی مسئولین که قرار بود به اندازه مایحتاج شهرداری تایباد قیر دراختیار این نهاد مردی قرار گیرد، گفت: مجموعه شهرداری با سعی و اهتمام قیر مورد نیاز خود را از بازار آزاد تهیه و نسبت به تعهدی که به شهروندان شریف تایبادی دارد، امسال نیز طبق جدول ذیل اقدام به زیرسازی، آسفالت  و مرمت آسفالت ۶۷۵ / ۳۹ متر مربع از خیابانها، کوچه ها و معابر سطح شهر نمود.

 

 

شهردار تایباد بار دیگر با تاکید بر مراقبت و محافظت عموم شهروندان از اموال بیت المال که آسفالت نیز جزئی از این موارد محسوب می شود، اظهار داشت: مطمئنا با رعایت مسائلی همچون عدم رهاسازی فاضلاب خانگی در خیابانها و کوچه ها، جلوگیری از ریختن مواد نفتی از قبیل بنزین، گازوئیل، روغن و نفت بر روی آسفالت و … عمر آسفالت کوچه ها و معابر بالاتر خواهد رفت .

وی افزود: در حال حاضر تمامی کوچه ها و معابر و خیابانهای شهر و حتی مناطق تازه ساخت مانند منطقه سروش از آسفالت مطلوبی بره مند هستند، اظهار داشت: اداره عمران و واحد آسفالت شهرداری همواره بجز ایام بارندگی و برودت شدید هوا که امکان آسفالت یا لکه گیری میسر نیست، آماده رفع مشکلات شهروندان عزیز در این خصوص است و در صورت لزوم همشهریان عزیز می‌توانند با برقراری ارتباط اط طریق سایت: http://www.sh-taybad.ir/  و یا شماره های تماس؛  ۵۴۵۲۲۲۶۵ و ۵۴۵۲۲۲۶۶ شهرداری و یا شماره ۱۳۷ تماس گرفته تا در اسراع وقت نسبت به رفع مشکلاتشان رسیدگی شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code