خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد : برگزاری مراسماتی که به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت پایه های دین مبین اسلام کمک کند، لازم و ضروری است.
شهردار تایباد : برگزاری مراسماتی که به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت پایه های دین مبین اسلام کمک کند، لازم و ضروری است.

شهردار تایباد : برگزاری مراسماتی که به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت پایه های دین مبین اسلام کمک کند، لازم و ضروری است.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر دین مبین اسلام از صدر تا کنون که امروزه پرچمداری دین حنیف افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است، اقتدار و صلابت این نظام را مدیون خون شهدا برشمرد.

وی ضمن تسلیت و بزرگداشت اولین سالگرد شهادت مظلومانه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و مهندس فخری زاده، ادای دین به این شهید معزز توسط شهرداری با فضای سازی محیط شهری و کمک در برگزاری مرام و آئین نکوداشت این عزیزان را برای مجموعه شهرداری افتخاری عظیم دانست و گفت:  یکی از کارهایی که می تواند فرهنگ ایثار و شهادت را در شهر ها و شهرستان ها احیا و زنده نگه دارد، آماده کردن محیط شهر در این راستا است  که بحمدالله شهرداری تایباد همواره به صورت برجسته به این مسئله پرداخته است.

مهندس ایوب سیدالحسینی افزود:  آماده سازی و آرایش محیط شهرها با پیام ها و تمثیل شهدا،   مزین نمودن  برخی اماکن اداری، پارکها و بوستانها، معابر، خیابان ها و کوچه ها بنام شهدا، بهسازی و زیباسازی مزار شهدا را از جمله اقدامات شهرداری برای ماندگاری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

 شهردار تایباد با بیان اینکه سند عزت و اقتدار ایران اسلامی با خون شهدا و از خود گذشتگی ایثارگران امضا شده است، اظهار داشت: امنیت و آسایش اهالی شریف طیبات، تربت جام و خواف و دیگر مناطق مرزی کشور مدیون پایداری و ایثار مزربانان غیوری است که با جان خویش محافظت از این مرز بوم را عهده دارند و لذا  هرگز نباید از ترویج این فرهنگ زیبنده غافل شده و همواره در تقویت و اشاعه ی فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام ورزید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code