خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس سیدالحسینی: افزایش سطح ایمنی و بهداشت و نیز عدم آبگرفتگی خیابانها و معابر از جمله مزایای تعریض و سرپوشیدن نمودن جداول سطح شهر می باشد.

مهندس سیدالحسینی: افزایش سطح ایمنی و بهداشت و نیز عدم آبگرفتگی خیابانها و معابر از جمله مزایای تعریض و سرپوشیدن نمودن جداول سطح شهر می باشد.

 به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، تا چندی پیش و همزمان با شروع فصول پاییز و زمستان همواره شاهد آبگرفتگی برخی خیابانها و معابر سطح شهر تایباد بوده که بحمدالله در چند سال اخیر با انجام تمهیدات و اقدامات ارزنده در واحد عمران و خدمات شهرداری باتعریض جوی و کانالهای سطح شهر و سرپوشیده نمودن آنها، شاهد کاهش چشمگیر آبگرفتی و نیز افزایش سطح ایمنی و بهداشت محیط زیست همشهریان عزیز هستیم.

مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، در این خصوص بیان داشت: در حال حاضر مراحل پایانی عملیات تعریض جدول و روکش بتونی کانال بلوار امام خمینی(ره) در دست اقدام است که این مهم ضمن کاهش بارترافیکی در این خیابان و باعث جلوگیری از آبگرفتگی در زمان بارندگی نیز شده است.

شهردارتایباد  با بیان اینکه عملیات تعریض و سرپوشیده نمودن کانال و جوی های خیابان مولانا غربی، خیابان آزادی، خیابان نور و ملاصدرا نیز بانجام رسیده، گفت: با توجه به محل هایی که قبلا در سطح شهر شاهد آبگرفتگی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان بوده‌ایم، اقداماتی از قبیل : احداث جوی و جداول استاندارد در کلیه کوچه ها و خیابانها،  لایروبی بموقع جداول و جوی ها، تعویض و بهسازی پل های فلزی، تعریض برخی از جوی ها و جداول و … در سطح شهر را بانجام رسیده که انشالله با تمهیدات و اقدامات انجام شده در شهرداری تایباد، در زمان بارندگی و مواجهه با روان آبها، مشکل آبگرفتگی و تجمیع روان آبها را در خیابانها شاهد نخواهیم بود.

 مهندس سیدالحسینی همچنین افزود: اما نتیجه مطلوب این فعالیتها تنها زمانی مشخص می شود که همشهریان عزیز تایبادی نیز با رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از رهاسازی فاضلابهای خانگی در کوچه ها و خیابانها، با خادمین خود در شهرداری کمال همکاری را نمایند و از رهاسازی فاضلابهای خانگی در سطح کوچه ها و خیابانها پرهیز نمایند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code