خانه » تمامی مطالب » اخبار » هیات امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) در دیدار با شهردار تایباد از اقدامات شهرداری در توسعه عمران و آبادانی شهر تقدیر نمودند.
هیات امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) در دیدار با شهردار تایباد از اقدامات شهرداری در توسعه عمران و آبادانی شهر تقدیر نمودند.

هیات امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) در دیدار با شهردار تایباد از اقدامات شهرداری در توسعه عمران و آبادانی شهر تقدیر نمودند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، امام جماعت و اعضای هیات امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر تایباد باحضور در دفتر شهردار تایباد ضمن قدر دانی از زحمات مجموعه شهرداری تایباد در توسعه و پیشرفت عمران و آبادانی شهر، بر همکاری طرفین در حوزه آموزش شهروندان تاکید نمودند.

مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد در این دیدار ضمن تشکر از حمایتهای مردم و مسئولین شهرستان که باعث دلگرمی و پشتکار مضاعف مجموعه شهرداری در اداره شهر می گردد، خدمت به مردم را بالاترین افتخار برای خود و همکاران برشمرد و گفت: آنچه خداوند برای ما مقدر ساخته، خدمت به خلق الله است و امیدواریم بتوانیم از این فرصت گرانبها با خدمت ارزنده و مطلوب به نحو شایسته استفاده کنیم.

وی حضور علما و روحانیون در کنار مسئولین را باعث افزایش خیر و برکت درکارها دانست و افزود: مطمئنا علما و روحانیون می توانند با استفاده از موقعیت خود در بین مردم، با ارشادات و راهنمائیها خود نسبت به آموزش شهروندان در امور شهری و شهرنشینی کمک شایانی نمایند.

  

شهردار تایباد به اجرای طرح مسجد گردشی و نیز جلسات هیات امنای مساجد با شهردار در محل شهرداری اشاره و اظهار داشت: بحمدالله با برگزاری طرح مسجد گردشی که با حضور اعضای شورای شهر و برخی مسئولین واحدها در مساجد کلیه مناطق و محلات سطح شهر برگزار می گردد و نیز برگزاری جلسات اختصاصی هیات امنا با شهردار در محل شهرداری، شاهد سرعت در رسیدگی و حل  مشکلات مردم در کلیه مناطق و محلات هستیم و انشالله با رفع محدودیتهایی که بر اثر کرونا بوجود آمده، این طرح ها ادامه خواهد یافت.

در این دیدار امام جماعت و هیات امنای مسجد امام حسین نیز با قدردانی از زحمات مجموعه شهرداری تایباد، با اهدای تابلوئی مزین به آیات کلام الله مجید، مراتب قدردانی و سپاس خود و مقتدیان مسجد مذکور از فعالیتهائی شهردار و مجموعه شهرداری ابراز داشتند.

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code