خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد: حضور بموقع آتش نشانان شهرداری تایباد، از گسترش آتش سوزی وسائط نقلیه سنگین در مرز دوغارون جلوگیری کرد.
شهردار تایباد: حضور بموقع آتش نشانان شهرداری تایباد، از گسترش آتش سوزی وسائط نقلیه سنگین در مرز دوغارون جلوگیری کرد.

شهردار تایباد: حضور بموقع آتش نشانان شهرداری تایباد، از گسترش آتش سوزی وسائط نقلیه سنگین در مرز دوغارون جلوگیری کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، در پی بروز آتش سوزی نیمه شب سه شنبه هفدهم تیرماه که در محور تایباد به دوغارون و نزدیکی پاسگاه ۱۷ شهریور روی داد، دو نفر مصدوم و سه نفر نیز متاسفانه جان خود را از دست دادند.

 ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد با بیان اینکه طبق نظریه اولیه پلیس راه، یک دستگاه تریلی در حال حرکت، به علت خواب آلودگی راننده، با یکدستگاه پیکان وانت و تریلی دیگر که در کنار جاده پارک شده بودند، برخورد نموده که با توجه به بار خودرو پیکان وانت که حامل سوخت(بنزین) بوده است، این آتش سوزی مهیب روی داد.

شهردار تایباد حضور بموقع کادر ایمنی و نجات سازمان آتش نشانی شهرداری در محل حادثه و اطفاء حریق را عامل مهمی جهت جلوگیری از گسترش این حادثه برشمرد و گفت: متاسفانه بزعم رسیدن بموقع آتشنشانان، در محل حادثه و اطفاء حریق، به علت حجم بالای آتش سه نفر جان خود را از دست داده و دو نفر هم مصدوم شدند، که امید است با رعایت نکات ایمنی دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم.

مهندس سیدالحسینی با اشاره به دوری محل واقعه از شهر و  فاصله با پایگاه آتش نشانی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی، ابراز داشت: هرچند دو خودرو اطفاء حریق و امداد و نجات سازمان شهرداری بموقع خود را به محل حادثه رساندند و نقش اصلی را در اطفای حریق ایفا نمودند، اما اگر محل آتش سوزی به شهر و یا پایگاه آتش نشانی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون نزدیک بود، مطمئنا شاهد کاهش خسارت در این حادثه بودیم .

شهردار تایباد با عرض تسلیت به خانواده جانباختگان این حادثه  و آرزوی شفای حادثه دیدگان،  رعایت نکات ایمنی و نیز مقرارت راهنمائی و رانندگی را از رانندگان وسایط نقلیه که در مسیر ترانزیتی دوغارون به تایباد در تردد هستند را خواستار شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code