خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد: انجام فعالیت های عمرانی مشارکتی، باعث تسریع در توسعه‌ی آبادانی شهر می شود.
شهردار تایباد: انجام فعالیت های عمرانی مشارکتی، باعث تسریع در توسعه‌ی آبادانی شهر می شود.

شهردار تایباد: انجام فعالیت های عمرانی مشارکتی، باعث تسریع در توسعه‌ی آبادانی شهر می شود.

 

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی، شهردار تایباد، از همراهی و همکاری برخی شهروندان که در انجام امور عمرانی مشارکتی قدم پیش گذاشته و اقدام به انجام آن می نمایند، تقدیر نموده و آن را عامل مهمی در تسریع توسعه‌ و آبادانی شهر برشمرد.

شهردار تایباد موزائیک کاری پیاده روها، زیباسازی نمای ساختمان های حاشیه خیابان‌ها و معابر، اجرای عقب نشینی های داوطلبانه، توسعه‌ی و نگهداری فضای سبز، و …. را از جمله اقدامات ارزنده مشارکتی بین شهرداری و شهروندان عنوان کرد و افزود: اقدامات ماکرتی ضمن صرفه جوئی در هزینه ها و وقت برای طرفین، باعث ایجاد حس همزاد پنداری بین شهروندان و خادمین خودشان در شهرداری می شود و مطمئنا انجام این مهم باعث ایجاد انگیزه در بین دیگر در شهروندان نیز می گردد.

مهندس سیدالحسینی، ساختن شهری ایمن، بانشاط، سرزنده و پویا را مستلزم همکاری و همراهی شهروندان و شهرداری و دیگر دستگاه ها و ادارات خدماتی دانست و گفت: شهر خوب را شهروندان خوب می سازند و پرپیداست که رشد و توسعه چند ساله اخیر شهر تایباد و کسب رتبه نخست سرانه فضای سبز کشور ماحصل این همراهی و همکاری است.

وی با دعوت از شهروندان شریف تایبادی جهت ارائه انتقاد و پیشنهاد و نیز همکاری د رامور عمرانی و خدماتی شهر، بیان داشت: شهرداری همواره آماده پذیرش انتقادات و پیشنهادات سازنده همشهریان عزیز بوده و می باشد و جهت انجام هرگونه فعالیت عمرانی و خدماتی مشارکتی د رچارچوب قانون و شرح وظایف شهرداری، که باعث رونق و شکوفائی شهر می گردد، آمادگی خود را اعلام می‌دارید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code