خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس سیدالحسینی، از پرسنل شهرداری که در تهیه و تنظیم سالنامه آماری سال۱۳۹۷، حائز رتبه نخست استان گردیدند، تجلیل نمود.
مهندس سیدالحسینی، از پرسنل شهرداری که در تهیه و تنظیم سالنامه آماری سال۱۳۹۷، حائز رتبه نخست استان گردیدند، تجلیل نمود.

مهندس سیدالحسینی، از پرسنل شهرداری که در تهیه و تنظیم سالنامه آماری سال۱۳۹۷، حائز رتبه نخست استان گردیدند، تجلیل نمود.

 

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، تنی چند از پرسنل شهرداری تایباد، که در تهیه و تنظیم سالنامه آماری سال۱۳۹۷، حائز رتبه نخست استان خراسان رضوی، گردیده بودند، توسط مهندس سیدالحسینی، شهردار تایباد، مورد تجلیل قرار گرفتند.

 شایان ذکر است، جمع آوری اطلاعات و گزارشات و آمار مربوطه به منطقه، پیگیری و ارزشیابی برنامه و طرحهای دستگاههای اجرایی محلی و ارائه پیشنهاد هایی به منظور اجرای هماهنگ طرحهای عمرانی که از جمله وظایف سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است که در جهت توسعه، پیشرفت و چشم انداز برنامه های آتی شهرها و مناطق هر استان تهیه و تنظیم می گردد.

خوشبختانه مهندس علی نقشبندی مسئول اداره خدمات شهری، علی تقی زاده مسئول سازمان حمل و نقل و علی حسینی مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد، با تهیه و تنظیم صحیح و بموقع سالنامه آماری در سال ۱۳۹۷، باعث گردیدند که شهرداری تایباد رتبه نخست این مهم را در بین شهردار یهای استان خراسان رضوی کسب نماید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code