خانه » تمامی مطالب » اخبار » در دیدار شهردار تایباد با مسئولین منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، بر تقویت ارتباط طرفین تاکید شد.
در دیدار شهردار تایباد با مسئولین منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، بر تقویت ارتباط طرفین تاکید شد.

در دیدار شهردار تایباد با مسئولین منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، بر تقویت ارتباط طرفین تاکید شد.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، در دیدار تنی چند از مسئولین منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، با مهندس ایوب سیدالحسینی، شهردار تایباد، طرفین بر تقویت ارتباط و رفع مشکل اساسی منطقه که اشتغال است، تاکید نمودند.

شهردار تایباد در این دیدار ضمن تبریک ایام خجسته دهه کرامت، از همراهی و همکاری منطقه ویژه اقتصادی و دیگر ادارات و دستگاههای اجرائی مستقر در مرز دوغارون ، با شهرداری تایباد در رفع مشکلات مردم و پیشرفت و توسعه منطقه تقدیر نمود و افزود: مطمئنا تقویت ارتباط بین دستگاه های اجرائی و خدماتی شهرستان، کمک شایانی به شکوفائی و خدمت رسانی به اهالی شریف منطقه در همه ابعاد خواهد نمود.

مهندس ایوب سیدالحسینی رنج کهنه بیکاری و عدم بهره‌مندی جوانان مستعهد و برحق شهرستان جهت اشتغال در مرز دوغارون را دردی قابل درمان دانست و افزود:  سهیم شدن و مشارکت مردم در سرمایه گذاری های آتی و انجام گرفته شده در مرز دوغارون و نیز بهره مندی از عایدات ترانزیت و واردات و صادرات کالا، خواست بحق و عمومی اهالی تایباد است که انشالله مورد توجه مسئولین امر قرار گرفته و غبار محرومیت را از چهره منطقه بزداید.

مهندس سیدالحسینی تقویت ارتباط شهرداری با منطقه ویژه اقتصادی را کمک شایانی به رشد و توسعه اقتصادی و اشتغال شهرستان برشمرد و افزود: متاسفانه عدم بهره مندی دستگاه های خدماتی و ادرای مستقر در مرز دوغارون همچون پایانه مسافربری، گمرک، بازارچه مرزی، منطقه ویژه اقتصادی و … از نیروی انسانی بومی، شایسته و سزاوار اهالی شریف تایباد و منطقه نمی باشد و امید است با همت مسئولین ذیربط و عزم و اراده مسئولین عالی‌رتبه استانی و کشوری، این مشکل بزودی رفع گردد.

در این دیدار مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با قدردانی از همکاری و همراهی شهرداری تایباد با منطقه ویژه و نیز تقدیر از  تلاشهای مجموعه شهرداری در توسعه عمران و آبادانی شهرتایباد، اظهار داشتند: تمام دغدغه ما این است که بتوانیم اهالی شریف تایباد را از منافع مرز دوغراون بهره مند سازیم و انشالله با تصویب طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی بنا داریم سهم مردم از مرز و منطقه افزایش دهیم.

وی تصویب طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی را راهگشای حل مشکل سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون برشمرد و افزود، انشالله با تصویب این طرح، مردم شهرستان تایباد در کنار منطقه ویژه اقتصادی دوغارون قرار خواهند گرفت و ضمن بهره مندی از فواید حاصله از عایدات منطقه ویژه،  زمینه اشتغال جوانان منطقه نیز فراهم می گردد.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code