خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد از اهدای دستگاه پیشرفته تست کرونا، به مرکز بهداشت و درمان تایباد توسط شهرداری خبر داد.
شهردار تایباد از اهدای دستگاه  پیشرفته تست کرونا، به مرکز بهداشت و درمان تایباد توسط شهرداری خبر داد.

شهردار تایباد از اهدای دستگاه پیشرفته تست کرونا، به مرکز بهداشت و درمان تایباد توسط شهرداری خبر داد.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، در پی تبدیل شدن شهر تایباد به وضعیت قرمز ابتلا به کرونا، و لزوم انجام تست بیشتر افراد مشکوک و سایر شهروندان، شهردار تایباد از از اهدای یک دستگاه  پیشرفته تست کرونا، به مرکز بهداشت و درمان با صتویب شورای اسلامی شهر تایباد خبر داد.

وی ضمن آرزوی صحت و سلامت تمامی بیماران و بالاخص عزیزانی که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بستر بیماری می باشند و تقدیر و تشکر از تلاشهای صادقانه و ایثارگرانه کادر درمان، حفظ و رعایت نکات بهداشتی را مهمترین عامل جهت جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا و نیز انتشار آن دانست.

 

مهندس ایوب سیدالحسینی با تاکید بر اهتمام و تلاش تمامی دستگاه های اجرائی  و خدماتی کشور، استان و شهرستان مبنی بر پیشگیری و قطع زنجیره‌ی انتقال کرونا، ضدعفونی و گندزدائی سطح شهر را تنها قسمتی از فعالیتهای مجموعه‌ی شهرداری در مقابله با این ویروس برشمرد.

شهردار تایباد افزود: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان تایباد، از نظر ابتلا و خطر مبتلا شدن شهروندان به ویروس کرونا و بنا به درخواست مرکز بهداشت و درمان شهرستان، مقرر گردید با مصوبه شورای اسلامی شهر، یکی از دستگاه های پیشرفته و با کیفیت تست گیری این ویروس توسط شهرداری، تهیه که بلافاصله بعد از تصویب شورای شهر، با مشورت متخصصین مرکز بهداشت و درمان دستگاه تهیه و در اختیار این مرکز قرار گرفت.

ایوب سیدالحسینی بار دیگر ضمن درخواست از عموم همشهریان تایبادی مبنی بر عدم حضور غیرضروری در سطح شهر جهت جلوگیری از ابتلا و قطع زنجیره انتقال کرونا، رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی را بهترین روش برای شکست کرونا عنوان کرد.

 

شایان ذکر است از ابتدای شیوع ویروس کرونا شهرداری تایباد با ضدعفونی و گندزدائی سطح شهر شامل: خیابانها و معابر، پارکها و بوستان‌ها، وسائط حمل و نقل عمومی، سرویس‌های بهداشتی و پایانه مسافربری، وسایل ورزشی و بازی کودکان در سطح شهر و امکان عمومی پرتردد مانند بازارها و مراکز بهداشتی و درمانی و حتی برخی ادارات و … و همچنین انسداد راه ها از جمله مسیرهای وسائط حمل ونقل ترانزیت و جلوگیری از ورود آنها به شهر، برگزاری کلاس های آموزشی ویژه کارکنان و کارگران، نصب بنر و استفاده از روشهای مختلف تبلیغاتی در راستای آگاهی و اطلاع رسانی خطر کرونا و … در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس بوده که امیدواریم با همراهی و همکاری تمامی شهروندان و هشمهریان گرامی، در آینده ای نچندان دور شاهد برچیده شدن ویروس کرونا در همه‌ی جای دینا از جمله تایباد عزیز باشیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code