خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس سیدالحسینی؛ صیانت از کرامت انسانی در جهت برقراری عدالت و تحقق حقوق شهروندی از شاخص های ارزنده قوه قضا در ایران اسلامی است.
مهندس سیدالحسینی؛ صیانت از کرامت انسانی در جهت برقراری عدالت و تحقق حقوق شهروندی از شاخص های ارزنده قوه قضا در ایران اسلامی است.

مهندس سیدالحسینی؛ صیانت از کرامت انسانی در جهت برقراری عدالت و تحقق حقوق شهروندی از شاخص های ارزنده قوه قضا در ایران اسلامی است.

 

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی، شهردار تایباد با گرامیداشت یادوخاطره شهید والامقام حضرت آیت الله بهشتی و یاران گرانقدرشان، هفته قوه قضائیه را به مجموعه صدیق امر قضا تبریک و تهنیت گفت.

 

*****  وَ إِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطینَ *****

بدون تردید یکی از مولفه های امنیت، اقتدار، عزت، نظم، آسایش ، عدالت و آرامش حاکم بر ایران عزیز، فعالیت و عدالت گستری و دادرسی بی بدیل قوه قضائیه است که در تحقق رضایتمندی ایرانیان غیور، نقش بسزائی را بر عهده دارد.

یقینا کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

شایسته و بایسته است به یمن ایام اولین هفته تیرماه که در روزشمار ایران اسلامی، بنام قوه قضائیه مزین گشته ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای قوه مکرم قضائیه و تسلیت شهادت مظلومانه معمار بزرگ دستگاه قضایی، آیت الله شهید بهشتی و یاران گرانقدر آن اندیشمند فرهیخته، مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاش قضات، دادیاران، دادرسان ، وکلا و مجموعه صدیق قوه قضائیه که با صیانت از کرامت انسانی در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان اهتمام می ورزند، ابراز دارم.

 

 

 

با تبریک و شادباش هفته قوه قضائیه، صحت، سعادت و موفقیت روز افزون اهالی متعهد و خدوم دست اندرکار امر قضا در ایران اسلامی و بالاخص شهرستان مرزی تایباد، در جهت عدالت گستری، خدمت به مردم  و پاسداری از قانون را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

 

ومن الله التوفیق

ایوب سیدالحسینی. شهردار تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code