خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس سیدالحسینی؛ اقدامات شهرداری در حوزه ترافیک، مبتنی بر مصوبات شورای ترافیک شهرستان است.
مهندس سیدالحسینی؛ اقدامات شهرداری در حوزه ترافیک، مبتنی بر مصوبات شورای ترافیک شهرستان است.

مهندس سیدالحسینی؛ اقدامات شهرداری در حوزه ترافیک، مبتنی بر مصوبات شورای ترافیک شهرستان است.

 

 

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، شهردار تایباد از اقدامات گسترده شهرداری در بحث روان سازی ترافیک و کاهش خطرات و حوادث ناگوار ناشی از تصادفات در سطح شهر تایباد خبر داد.

مهندس ایوب سیدالحسینی کلیه اقدامات عملیاتی در حوزه ترافیکی و روان سازی رتفایک در سطح شهر را مبتنی بر مصوبات شورای ترافیک شهرستان برشمردو گفت: هرگونه اقدام در حوزه ترافیک در سطح شهر تایباد، در شورائی بنام ترافیک مطرح و پس از بررسی و رای گیری، جهت اقدام به شهرداری ارجاع می گردد.

وی از شهرداری به عنوان مجری مصوبات شورای ترافیک نام برد و افزود: شهرداری به عنوان مجری تصمیمات شورای ترافیک تنها صاحب یک رای در این شورا می باشد ولی همواره سعی بر این بوده با توجه به شناخت وافی وکافی شهرداری از وضعیت جغرافیایی و اجتماعی شهر، تصمیماتی در این شورا اخذ شود که علاوه بر کاهش حوادث ترافیکی و روان سازی بار ترافیکی، تسریع و تسهیل در رانندگی هم لحاظ گردد.

مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد از افزایش طولی برخی از دوربرگردانها از جمله خیابان خرمشهر، روبروی فرهنسگرا یاد کرد و ادامه داد: یکی از محلهای حادثه خیز در خیابان خرمشهر، مربوط به دوربرگردان مقابل فرهنگسرا بود که با توجه به افزایش تردد در این خیابان، عملیات افزایش طولی این دوربرگردان ودیگر دوربرگردانها شهر در دستور واحد ترافیک اداره عمران شهرداری قرارگرفته ودر حال انجاممی باشد.

شهردار تایباد با درخواست رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی از سوی شهروندان عزیز و فهیم تایبادی، از اهالی تایباد خواست تا در صورت مشاهده برخی مشکلات در حوزه ترافیک، سریعا آن را با مراجعه به شهرداری و یا تماس با شمارههای ۱۳۷ و ۵۴۵۲۲۲۶۵ و  ۵۴۵۲۲۲۶۶  مطرح نمایند.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code