خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد : برغم تلاش برای ضدعفونی و گندزدائی شهر، هنوز خطر ابتلا شهروندان به ویروس کرونا وجود دارد.
شهردار تایباد : برغم تلاش برای ضدعفونی و گندزدائی شهر، هنوز خطر ابتلا شهروندان به ویروس کرونا وجود دارد.

شهردار تایباد : برغم تلاش برای ضدعفونی و گندزدائی شهر، هنوز خطر ابتلا شهروندان به ویروس کرونا وجود دارد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، با بیان اینکه مقابله با این اپیدمی ویروس کرونا نیازمند اراده و عزم همگانی تا رهایی از زنجیره انتقال آن است، نسبت به عدم رفع کامل خطر ابتلای همشهریان به ویروس کرونا، هشدار داد.

شهردار تایباد از بروز علائم جدید توسط کارشناسان در مبتلایان به ویروس کرونا خبر داد و افزود: با توجه به اینکه پیچیدگی های این ویروس هر روز ابعاد تازه ای بخود می گیرند، و از طرفی تاکنون واکسن یا داروئی برای درمان بیماران مبتلابه کرونا کشف نشده، بهترین راه برای ابتلا از این ویروس قرنطینه کردن و یا همان در خانه ماندن است.

وی همچنین اظهار داشت: شهرداری تایباد با جدیت روند ضدعفونی و گندزدائی سطح شهر شامل: خیابانها و معابر، پارکها و بوستان‌ها، وسائط حمل و نقل عمومی، سرویس‌های بهداشتی و پایانه مسافربری، وسایل ورزشی و بازی کودکان در سطح شهر و امکان عمومی پرتردد مانند بازارها و مراکز بهداشتی و درمانی و حتی برخی ادارات و … و همچنین انسداد راه ها از جمله مسیرهای وسائط حمل ونقل ترانزیت و جلوگیری از ورود آنها به شهر، برگزاری کلاس های آموزشی ویژه کارکنان و کارگران، نصب بنر و استفاده از روشهای مختلف تبلیغاتی در راستای آگاهی و اطلاع رسانی خطر کرونا و … را انجام داده و این مهم را تا حصول اطمینان از رفع خطر ویروس کرونا ادامه خواهد داد.

مهندس سیدالحسینی با تقدیر از تلاشگران عرصه بهداشت و سلامت جامعه که این روزها در خط مقدم مبارزه تا پای جان خود با این ویروس قرار دارند، گفت: شهرداری تایباد  ایمنی و سلامت شهروندان عزیز را خط قرمز خود دانسته و با اعلام همراهی و همکاری با تمامی دستگاه های اجرائی و خدماتی و همشهریان گرانقدر، آمادگی خود را برای هرگونه خدمت و همکاری در جهت پیشگیری از روند حیات ویروس کرونا اعلام می‌دارد.

شایان ذکر از از زمان شیوع ویروس کرونا شهرداری تایباد بطور مستمر اقدام به ضدعفونی و گندزدائی از سطح شهر را در دستور کار ستاد بحران این نهاد مردمی قرارداده و شبانه روز در انجام این امر اهتمام می و رزد.

شهردار تایباد باردیگر با تاکید بر خانه ماندن همشهریان نجیب تایبادی، عنوان داشت: عدم حضور غیرضرور در اماکن پرتردد و در خانه ماندن بهترین شیوه برای قطع زنجیره ی انتقال ویروس کرونا است و  در حال حاضرمسؤولیت‌پذیری جمعی در برابر بحران بیماری همه‌گیر کرونا یک وظیفه شرعی و اجتماعی که نتیجه آن شکست این ویروس خطرناک می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code