خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس سیدالحسینی: بزعم کاهش اعتبارات و درآمد شهرداری تایباد، فعالیتهای عمرانی و خدمات شهری، بگونه ای مطلوب در حال انجام است.
مهندس سیدالحسینی: بزعم کاهش اعتبارات و درآمد شهرداری تایباد، فعالیتهای عمرانی و خدمات شهری، بگونه ای مطلوب در حال انجام است.

مهندس سیدالحسینی: بزعم کاهش اعتبارات و درآمد شهرداری تایباد، فعالیتهای عمرانی و خدمات شهری، بگونه ای مطلوب در حال انجام است.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی با اذعان به کاهش درآمدها، اعتبارات و فعالیتهای اقتصادی حاصل از ایجاد درآمدهای پایدار، از پیشرفت و تداوم فعالیتهای عمرانی، آبادانی و نیز خدمات یومیه شهرداری خبر داد.

شهردار تایباد با اشاره به پیش بینی اعتبار در ستاد بحران برای حوادث طبیعی و غیر طبیعی همچون شیوع ویروس کرونا، که در صورت عدم هزینه کرد در محل های عمرانی و مبلمان شهرداری استفاده می شود، ضدعفونی و گندزدائی امکان عمومی سطح شهر شامل بوستان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و پایانه مسافربری، وسائط حمل و نقل عمومی و حتی شخصی، خیابانها و معابر سطح شهر و … در جهت ایمن سازی محیط شهری و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا،  توسط نیروهای شهرداری دارای هزینه بالا برشمرد.

 وی تخفیف ۲۵درصدی پرداخت عوارض ساختمانی و بخشودگی اجاره بها کلیه املاک شهرداری به مستاجرین که به علت قرنطینه شدن شهر، دچار ضرر و زیان شده بودند را تنها دو دلیل از علتای کاهش درآمدهای شهرداری اعلام کرد و افزود: متاسفانه بزعم قولهای برخی مسئولین در راستای تهیه قیر جهت استفاده در شهرداری تایباد، با بدقولی های این عزیزان مواجه شدیم که این امر باعث شد با تهیه قیر از بازار آزاد، روند اجرای عملیات اسفالت، مرمت و لکه گیری اسفالت خیابانها و معابر شهر، در حال اجرا می باشد.

مهندس ایوب سیدالحسینی زیباسازی مبلمان شهری و چشم انداز نماهای بصری که در شهر تایباد توسط اداره خدمات شهری در حال انجام است را شایسته قدردانی دانسشتو افزود: خوشبختانه با درایت و مسئولیت پذیری مدیریت و کارکنان مجموعه خدمات شهری، ضمن حفظ و نگهداری سرانه فضای سبز، در حال گسترش این مهم می باشیم که کسب رتبه نخست سرانه فضای سبز در کشور دلیل این مدعا می باشد.

شهردار تایباد همچنین توسعه و پیشرفت فعالیتهای عمرانی که با تغییر مدیریت و استفاده از نیروهای خبره و متعهد جانی تازه گرفته است را در سطح شهر ارزنده دانست و گفت: همراهی وهمکاری شهروندان عزیز تایبادی می تواند در توسعه عمران و ابادانی شهر نقش بسزائی داشته باشد و ایمان داریم که همشهریان عزیز ما را در این حوزه نیز تنها نخواهند گذاشت.

مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد با تقدیر وتشکر از کارگران، مدیران و مهندسین و دیگر کارکنان شریف و متدین شهرداری تایباد، خدمت به خلق الله را توفیقی بی بدیل برای خود و مجموعه شهرداری تایباد برشمرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code