خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد: کارگران، بازوئی توانمند و نیروی محرکه اصلی در پیشرفت جوامع بشری هستند…
شهردار تایباد: کارگران، بازوئی توانمند و نیروی محرکه اصلی در پیشرفت جوامع بشری هستند…

شهردار تایباد: کارگران، بازوئی توانمند و نیروی محرکه اصلی در پیشرفت جوامع بشری هستند…

 

 به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، همزمان با ۱۱ اردیبهشت، روز جهانی گارگر در پیامی از کارگران به عنوان بازوئی توانمند و نیروی محرکه اصلی در پیشرفت جوامع بشری یاد کرد و ضمن قدردانی از زحمات این عزیزان، این روز را به تمامی فعالین عرصه خدمت، صنعت و تولید، بالاخص کارگران شریف شاغل در شهرداری‌ها تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام مهندس ایوب سیدالحسینی شهردارتایباد، بدین شرح است؛

 بسم الله الرحمن الرحیم

تقارن فرخنده‌ی هفته کار و کارگر که در این سال همزمان با آغازین روزهای ماه مبارک رمضان گشته، زیباترین زمان برای پاسداشت تلاش‌ها و زحمات کارگران شریف و کوشای این سرزمین است که با دستان پرتوان خود در اعتلای نام ایران و تایباد عزیز همت می گمارند.

در دریار ما که کار و کارگری برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزش‌های اهالی طیبات است، کارگران همراه و همدل و همسو با عالمان و متخصصان، هزاران اندیشه ناب، خلاق و نوآور در راستای خدمت رسانی را به عمل واداشته‌اند و با اندیشه خلاق و تلاش بی وقفه زمینه‌ساز پیشرفت و برآیند رشد و توسعه شهر و کشور شده‌اند.

بی شک روز کاروکارگر یادآور کوشش و جوشش زنان و مردانی است که در کارخانه ها، شرکت ها، واحدهای تولیدی، کارگاه ها، صنایع ومعادن ،خانه ها و بخصوص شهرداریها و جای جای زمین و زمان به زندگی معنا و حرکت می بخشند و با کمترین بهره گیری، بیشترین بهره دهی و سود مندی را نثار و ایثار جامعه می کنند

در هر جامعه‌ای که هدفش نیل به سوی رشد، تعالی و شکوفایی است کارگرانش نقشی بی بدیل را ایفا می‌کنند و حکم بازوانی را دارند که نیروی محرکه چرخه پیشرفت آن را به گردش در می‌آورند.

به یقین چرخش چرخهای هر اقتصاد و پویایی هر جامعه ایی مرهون نیروی بازوان و همت بلند کارگران، بعنوان طلایه داران و خط شکنان عرصه تولید و خدمت است. انسانهای تلاشگری که جامعه همواره آسایش و آرامش خود را مدیون تلاش و کوشش خستگی ناپذیر آنان است .آنانی که واژه کار و فعالیت اعتبار خود را وام دار اعتبار بخش ناشی از تلاش و کوشش خستگی ناپذیر آنان است و چه زیبا در سیره اولیاء الله ارزش این کارگر با رزمنده راه خدا مقایسه می شود.

در این روزها که کشور درگیر مقابله با شیوع بیماری کرونا بوده و می باشد، می توان به گوشه ای دیگر از نقش بی بدیل این فعالین عرصه خدمت پی برد که شبانه روز در شهرداریها برای ایمن سازی محیط زندگی همنوعان خویش در تلاشند.

ضمن سپاس و قدردانی وافر از سعی و کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارگران ارجمند و شریف در مجموعه شهرداری تایباد و تمامی عزیزان کارگر، این ایام را به شما تبریک و تهنیت گفته و صحت، سعادت و توفیق روزافزون شما خوبان را در کنار کانون گرم خانواده از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

بااحترام فراوان . ایوب سیدالحسینی

شهردار تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code