خانه » تمامی مطالب » اخبار » شوراهای شهر و روستا تجلی زیبایی از مردم سالاری دینی در عرصه مشارکت ها و شکوفائی های اجتماعی، فرهنگی و عمرانی است…

شوراهای شهر و روستا تجلی زیبایی از مردم سالاری دینی در عرصه مشارکت ها و شکوفائی های اجتماعی، فرهنگی و عمرانی است…

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، با بیان اینکه روز تاسیس شوراهای اسلامی در واقع زمینه ساز تاثیرگذاری عینی و حضور جدی تر مردم در اداره امور است، در پیامی روز ۹ اردیبهشت، سالروز تاسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا را به اعضای شورای اسلامی شهر تایباد و همچنین دیگر اعضای شوراهای اسلامی در شهر و روستاهای کشور تبریک و تهنیت گفت.

 

 

متن پیام شهردار تایباد بدین شرح است؛

یکی از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی، تعامل، همفکری و مشورت است و دین مبین اسلام به عنوان مکتبی جامع و همه‌جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودی و نیازهای انسان توجه کرده است و به لحاظ جامعیت، بالندگی، سعادت‌بخشی و پویایی که در قوانین و آموزه‌های خود دارد، به همفکری و مشورت توجه ویژه‌ای نموده و اهمیت، جایگاه و فواید آن را گوشزد نموده است.

بدون تردید تجلی زیبایی مردم سالاری دینی در عرصه مشارکت ها و شکوفائی های اجتماعی، فرهنگی و عمرانی را می توان در شوراها یافت، که می تواند در نقش حلقه ارتباط مردم و دولت به رشد و پیشرفت و پویایی بیشتر جامعه کمک کند.

نقش شوراهای شهر و روستا در تصمیم‌گیری و تصمیم سازی، ارشادی، نظارتی، وضع مقررات لازم، همکاری و هماهنگی با مسئولان، بازوی مدیریتی  بسیار ارزشمند و تاثیر گذاری محسوب می شود و خرسندم که اذعان دارم همواره از همفکری و راهنمایی های این عزیزان بهره ها گرفته ام.
نهم اردیبهشت سالروز رویدادی ارزشمند در راستای اجرای اصل ۱۰۰ الی ۱۰۶ قانون اساسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق جایگاه مردم در مشارکت برای ساخت آینده ای بهتر است.
شایسته و بجاست، بدینوسیله سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی را به همه اعضای شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر و شهرستان و شورای عالی استان و همچنین بطور خاص به تک تک اعضای معزز شورای اسلامی شهر تایباد  تبریک عرض نموده و بر خود وظیفه می دانم از همراهی، پیگیری ، تلاش ، مساعدت و راهنمائی های ارزنده  این عزیزان در پیشبرد اهداف دیار طیبات تقدیر و تشکر نمایم.
سعادت و توفیق همگان را در راستای خدمات رسانی به مردم و تقویت پایه های این نظام الهی از خداوند منان خواستار و خواهانم.

ومن الله التوفیق

ایوب سیدالحسینی

شهردار تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code