خانه » تمامی مطالب » اخبار » ماه رمضان، ماه مهمانی خدا بر همگان فرخنده و مبارک
ماه رمضان، ماه مهمانی خدا بر همگان فرخنده و مبارک

ماه رمضان، ماه مهمانی خدا بر همگان فرخنده و مبارک

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، شهردار تایباد،در پیامی حلول ماه مبارک رمضان، را به امت اسلامی و شهروندان متدین و فهیم تایبادی تبربیک و تهنیت گفت.

متن پیام مهندس ایوب سیدالحسینی بدین شرح است؛

“اللهم قدحضرشهررمضان وقدافترضت علینا صیامه”

الحمدالله رب العامین که بار دیگر شمیم سرشار از عطر خداوندی بر عالم آدمیان وزیدن گرفته است و مهمانان حضرت دوست بر خوان کریمانه آن یگانه شگفت، عشق برمی‌چیند و روزی می‌خورند.

دعوت به میهمانی بزرگ خدا ومورد لطف ومهربانی خالق بی همتا قرار گرفتن وتوفیق یکماه روزه داری اشتیاقی است که دلهای مؤمنین را پراز طرب وشادی وصف ناپذیری نموده است  وچه خوش میهمانی که در آن گدایان وشاهان ، غنی وفقیر همه دریک سفره  نشسته وهیچ میهمانی بر دیگری مقدم  نیست وفقط شب زنده داری وعبادت ، تلاوت قرآن ، دعا واستغفاروپاکی وطهارت است که دلهای مشتاقان را به معبودشان نزدیکتر ورسیدن به کمال مطلوب را سهل تر خواهد نمود.

ماه نور، ماه مهربان، ماه خدا روشنی را و تجلی دیگرگون حیات را بر بستری از سکوت و معرفت به تجلی برآمده است تا جان بیدار این ایام را به مدد نوری که بر دل‌ها خواهد تابید، بویی از بهار و بابونه بگستراند و حال که تقدیر روزگار بر این رقم خورده تا آدمیان بر روی کره خاکی درگیر شری بنام کرونا باشند، شایسته است که در این ایام بدرگاه حضرت حق گریبان دریده و از او در فنا شدن این ویروس کذائی مدد بجوئیم.

امید است همگی از سفره پربرکت فیوضات الهی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل‌ها و جان‌ها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و محیطی سرشار از نشاط و معنویت در میان جامعه ایجاد کنیم.

 

عبادتان مقبول درگاه احدیت و التماس دعا

ایوب سیدالحسینی

شهردار تایباد

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code