خانه » تمامی مطالب » اخبار » سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از به کارگیری علاقه مندان به بازاریابی اینترنتی توسط این سازمان خبر داد.
سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از به کارگیری علاقه مندان به بازاریابی اینترنتی توسط این سازمان  خبر داد.

سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از به کارگیری علاقه مندان به بازاریابی اینترنتی توسط این سازمان خبر داد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از دعوت به همکاری از علاقه مندان به بازاریابی اینترنتی پس از شرکت در دوره های آموزشی رایگان دیجیتال مارکتینگ این سازمان خبر داد.
به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد،میثم کرمانی با بیان این خبر گفت: در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و در پی آسیب های وارده ناشی از بحران کرونا به کسب و کارها و فعالیت های اقتصادی در استان خراسان رضوی، تلاش داریم از نیرو های علاقه مند و توانمند سراسر استان در حوزه دیجیتال مارکتینگ دعوت به همکاری کنیم.
وی با اشاره به انجام این اقدام بر اساس مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در مورخ ۱۸ فروردین ماه امسال افزود: این اقدام با همکاری موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداری های استان انجام خواهد شد و طی تا سقف ۲۰۰ نفر از جوانان علاقه مند و فعال رده سنی حداقل ۲۲ تا حداکثر ۳۵ سال که دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در همه رشته ها هستند پس از شرکت در دوره های آموزشی در حوزه دیجیتال مارکتینگ دعوت به همکاری خواهند شد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: آشنایی اولیه با رایانه، اینترنت، علاقمندی و انگیزه بالا در یادگیری اصول دیجیتال مارکتینگ و کسب نمره قبولی در دوره های آموزشی آنلاینی که به صورت رایگان برگزار خواهد شد، از جمله شرایط شناسایی و انتخاب این افراد است.
وی با اشاره به آغاز ثبت نام دوره های آموزشی آنلاین دیجیتال مارکتینگ از امروز ۲۴ فرودین ماه بیان کرد: علاقه مندان به این حوزه تا پایان وقت اداری یکم اردیبهشت ماه فرصت دارند تا از طریق سایت سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به آدرس www.hamyari-kh.ir در این دوره ها ثبت نام کنند.
کرمانی با تاکید بر برگزاری این دوره ها به صورت مجازی توسط موسسه تحقیقات، آموزش، مشاوره شهرداریهای استان، خاطر نشان کرد: تلفن تماس ۳۸۷۹۸۳۶۷-۰۵۱همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۴ آماده پاسخ گویی به سووالات علاقه مندان به شرکت در دوره های آنلاین دیجیتال مارکتینگ خواهد بود

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code