خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس سیدالحسینی؛ شهرداری تایباد موظف به پاسداری از حریم سلامت شهروندان بوده و در این راه با تمام قوا به تلاش بی وقفه خود ادامه خواهد داد.
مهندس سیدالحسینی؛ شهرداری تایباد موظف به پاسداری از حریم سلامت شهروندان بوده و در این راه با تمام قوا به تلاش بی وقفه خود ادامه خواهد داد.

مهندس سیدالحسینی؛ شهرداری تایباد موظف به پاسداری از حریم سلامت شهروندان بوده و در این راه با تمام قوا به تلاش بی وقفه خود ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردارتایباد، با تاکید بر رعایت بهداشت فردی توسط شهروندان فهیم تایبادی، حفظ ایمنی و سلامت شهر و شهروندان را از الویت های مهم شهرداری برشمرد.

مهندس سیدالحسینی که به همراه دکتر طغانی رئیس شورای شهر و دیگر اعضای شورا،  از انجام عملیات ضد عفونی و گند زدایی خیابان‌ها، معابر و اماکن پرتردد شهری بوسیله کارکنان و پرسنل شهرداری تایباد بازدید می نمود، بیان داشت: با تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران، کارگروه تخصصی مقابله با ویروس کرونا باهمراهی مرکز بهداشت و سلامت شهرستان، آغاز بکار نمود.

وی با بیان اینکه عملیات ضدعفونی و گندزدایی به عنوان اقدامی پیشگیرانه در دستور کار این کارگروه قرار گرفته و تاکنون چندین مرحله تمامی خیابانها ، معابر و مکان های پرتردد و پر جمعیت شهر، جایگاه های سوخت و ….ضدعفونی شده اند، افزود؛ تمامی وسائط حمل ونقل عمومی اعم  از تاکسی های شهروی و برون شهری، آژانسها و دیگر خودورها شخصی نیز هر روزه توسط پرسنل خدمات شهری ضدعفوین و گندزدائی می شوند.

شهردار تایباد  با تأکید بر اینکه باید از ترددهای غیرضروری باید پرهیز شود تا از فراگیری بیماری جلوگیری شود، گفت: انجام اقدامات پیشگیرانه بدون مشارکت مردم امکان پذیر نخواهد شد.

وی تهیه و نصب پوستر های توصیه های بهداشتی ویروس کرونا،آموزش نکات بهداشتی و نظافتی خاص برای پیشگیری از ویروس کرونا ویژه نیروهای بخش خدماتی شهر که نقش تعیین کننده ای در حفظ سلامت خود و سایر پرسنل دارند را از جمله اقدامات انجام عنوان کرد.

مهندس سیدالحسینی همچنین تصریح کرد: گندزدایی و ضدعفونی مراکز عمومی و خرید زمانی مؤثر خواهد شد که مشارکت مردمی نیز به شکل مطلوبی انجام پذیرد تا با عدم رفت و آمدهای غیرضروری در سطح شهر جلوی پیشرفت این اپیدمی گرفته شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code