خانه » تمامی مطالب » اخبار » ستاد مدیریت بحران شهرداری تایباد برای مقابله با ویروس کرونا تشکیل جلسه داد.
ستاد مدیریت بحران شهرداری تایباد برای مقابله با ویروس کرونا تشکیل جلسه داد.

ستاد مدیریت بحران شهرداری تایباد برای مقابله با ویروس کرونا تشکیل جلسه داد.

  

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد،مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار شهر تایباد، از تشکیل  جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری تایباد برای مقابله با ویروس کرونا در شهر تایباد خبر داد.

شهردار تایباد درگیر شدن تمام پنج قاره کره زمین با اپیدمی ویروس کرونا، را نشان از خطرات احتمالی این ویروس دانست و گفت: هر گونه اقدام در راستای پیشگیری از مبتلا شدن احتمالی حتی یک نفر به این ویروس دارای اهمیتی زیاد می باشد، چرا که یک نفر مبتلا می تواند چهار نفر و آن چهار نفر هر یک چهارنفر دیگر را به این ویروس مبتلا نمایند.

مهندس سیدالحسینی، شستشوی وسایل بازی کودک، تنظیف وسایل ورزشی، شستشوی خاص سطل های زباله سطح شهر، ضدعفونی غسالخانه و سردخانه و محیط اطراف، تعطیلی بازارهای عمومی نظیر جمعه بازار، ضدعفونی پایانه مسافربری و اماکن عمومی و … را از جمله اقدامات شهرداری تایباد در جهت مقابله با این ویروس عنوان کرد.

وی با ابراز خرسندی از همکاری و احساس مسئولیت شهروندان فهیم تایبادی در پیشگیری از ورود و یا تکثیر ویروس کرونا،  اقدامات انجام شده در سطح شهر تایباد توسط دستگاههای متولی امر را مطلوب دانست و ضمن قدردانی از کارکنان و پرسنل حوزه بهداشت و سلامت، عنوان داشت: امید است با رعایت مسائل و نکات بهداشتی و با توجه به تمهیدات و اقدامات انجام شده هر چه زودترروند کاهش این اپیدمی را در دنیا و کشور عزیزمان ایران شاهد باشیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code