خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهرداری تایباد بالغ بر ۷هزار مترمربع بیشتر از مصوبه شورای شهر اقدام به آسفالت و مرمت آسفالت در سال ۹۸ نموده است.
شهرداری تایباد بالغ بر ۷هزار مترمربع بیشتر از مصوبه شورای شهر اقدام به آسفالت و مرمت آسفالت در سال ۹۸ نموده است.

شهرداری تایباد بالغ بر ۷هزار مترمربع بیشتر از مصوبه شورای شهر اقدام به آسفالت و مرمت آسفالت در سال ۹۸ نموده است.

 

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تایباد مقررگردیده بود که شهرداری در سال ۱۳۹۸ مقدار ۱۵۰ هزار متر مربع از خیابانها، کوچه‌ها و معابر سطح شهر تایباد را آسفالت و مرمت و لکه گیری نماید.

مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار شهر تایباد، در این خصوص بیان داشت: بحمدالله با کمک اعضای محترم شورای اسلامی شهر تایباد و نیز تلاش صادقانه کارکنان واحد آسفالت اداره عمران شهرداری بالغ بر۱۵۷ هزار مترمربع از خیابانها، کوچه‌ها و معابر سطح شهر آسفالت، مرمت و یا لکه گیری شده است که این مقدار نشان می‌دهد، بحمدالله و با تلاش شبانه روزی مجموعه کارکنان ادارهعمران و واحد آسفالت شهرداریتایباد،   ۰۰۰ / ۷ مترمربع، بیشتر از مصوبه شورای شهر کار انجام شده است.

شهردارتایباد، خیابانهای دارالسلام، بهشتی، منتظری، رجائی، امام رضا(ع)، سروش، کمربندی (ضلع شرق) و پیاده روهای پارک ملت، شهدای گمنام،  طبیعت و… را از جمله محل هایی نام برد که برای اولین بار آسفالت و یا آسفالت قدیمی آن تراشیده و دوباره آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر کوچه ها شهر که قبلا آسفالت بوده اند، بعضا تراشیده و آسفالت شده و یا لگه گیری شده است، گفت: کوچه های مسکن مهر و مناطقی که  ساخت و ساز آن به تازگی به اتمام رسیده از جمله سروش نیز زیرسازی و آسفالت گردیده اند و بعضا در حال انجام می باشد.

مهندس سیدالحسینی به حفاری های برخی ادارات،  مثل ادارات آب، برق و گاز وتلفن اشاره کرد و  گفت: متاسفانه در برخی موارد که کوچه ای دیر آسفالت یا لکه گیری می‌شود، علت آن عدم هماهنگی برخی دستگاه ها باشهرداری و یا با یکدیگراست، که این مسائل باعث تاخیر در ارائه خدمات بهتر به همشهریان عزیز گردیده است.

شهردارتایباد به شکل ظاهری ورودی شهرتایباد از سمت شمال ( تایبادـ مشهد) اشاره کرد و بیان داشت: طبق مصوبه شورای ترافیک مقرر گریدد تا بلوارامام رضا(ع) که دو طرفه است، بوسیله آیلندی در وسط از هم جدا شود که با توجه به حوادث و تصادفات خطرناکی که در این خیابان اتفاق افتاده بود، با یک طراحی زیبا و متناسب با فضای سبز طرفین بلوار، و آسفالت تازه، درحال حاضر یکی از زیباترین وردی های شهرهای استان را دارا می باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که بزودی تمامی، خیابانها، معابر و کوچه های سطح شهر، دارای آسفالت مطلوب و مناسب باشند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code