خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهرداری تایباد از تخفیف ۲۵درصدی عوارضات ساختمانی خبر داد.
شهرداری تایباد از تخفیف ۲۵درصدی عوارضات ساختمانی خبر داد.

شهرداری تایباد از تخفیف ۲۵درصدی عوارضات ساختمانی خبر داد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، به استناد مجوز  و مصوبه شورای اسلامی شهرتایباد و نیز در راستای تسریع در تحقق بودجه سال آینده شهرداری تایباد، هشمهریان فهیم و شریف می توانند باپرداخت عوارض ساختمانی خود در اسفندماه و قبل از پایان سال ۱۳۹۸  از تخفیف۲۵درصدی عوارضات ساختمانی بهره مند گردند.

مهندس ایوب سیدالحسینی پرداخت به موقع عوارض را  مساوی با تحقق توسعه شهری برشمرد و گفت: پرداخت به موقع عوارض به شهرداری می‌تواند در تحقق بودجه و ارائه خدمات بهتر به شهروندان و تداوم پروژه‌های کلان در مسیر توسعه و شکوفایی شهر موثر باشد؛ بنابراین با پرداخت به موقع عوارض، شهروندان می‌توانند در تسریع عملیاتی شدن طرح‌ها کمک شایانی نماید.

شهردار تایباد خاطرنشان ساخت: البته شهرداری نیز ضمن فرهنگسازی در این زمینه، باید اعتماد و رضایت شهروندان را بیش از پیش جلب کند، تا شهروندان نیز با شهرداری همکاری و مشارکت داشته باشند. باید فرهنگی نهادینه شود تا مردم به اهمیت پرداخت عوارض پی ببرند و بدانند هزینه‌ای که پرداخت می کنند برای رفاه و آسایش خودشان صرف می‌شود.

وی افزود: بدون تردید تداوم و کیفیت خدمات رسانی در شهرهانیازمند دارا بودن منابع کافی مستمر محقق می شود و پرداخت عوارض یکی از منابع اصلی شهرداری ها در مقابل هزینه‌ی فعالیت ها و عملکرد شهری است  و شهروندان عزیز می توانند با پرداخت بموقع عوارض، شهرداری شهر خود را در پیشبرد امور عمرانی و خدماتی یاری رسانند.   

شایان ذکر است، شهرداری تایباد در راستای خدمات رسانی سریعتر به ارباب رجوع های محترم در ماه پایانی سال و بهره مندی بیشتر افراد از مصوبه تخفیف شورای محترم شهر از امروز تا پایان سال از ساعت ۱۶ الی ۱۸ آماده پاسخگویی و حل و فصل پرونده های ساختمانی مراجعین محترم می‌باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code