خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردارتایباد از آغاز موفق اجرای طرح الیت درخیابان شهیدرجائی باهمکاری شهروندان گرامی تایباد خبر داد.
شهردارتایباد از آغاز موفق اجرای طرح الیت درخیابان شهیدرجائی باهمکاری شهروندان گرامی تایباد خبر داد.

شهردارتایباد از آغاز موفق اجرای طرح الیت درخیابان شهیدرجائی باهمکاری شهروندان گرامی تایباد خبر داد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، با اعلام آغاز بکار طرح الیت یا همان پارک هوشمند درخیابان شهید رجائی، از موفقیت اجرای این طرح باهمکاری و همراهی شهروندان فهیم تایبادی خبر داد.

مهندس سیدالحسینی با بیان اینکه با اجرای این طرح، شاهد کاهش بار ترافیکی موجود در خیابان رجائی خواهیم بود، بیان داشت: افزایش ضریب ایمنی عابرین، کاهش سد معبر  و تسریع در امور روزانه شهروندان نیز از دیگر فواید این طرح می باشد.

شهردارتایباد به پارکینگ واقع در خیابان شهید رجائی ۱۲ (کوچه آب بره)، که از دوسال پیش جهت رفاه شهروندان گرامی راه اندازی شده اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این پارکینگ با  کمک کارشناسان واحد ترافیک شهرداری تایباد و همکاری پلیس راهور تایباد بار دیگر خاک برداری و مسطح گردیده که همشهریان عزیز می توانند بصورت رایگان نیز از این محل جهت پارک خودروهای خود استفاده نمایند.

وی درخصوص شرایط استفاده از طرح الیت یا همان پارک هوشمند اظهار داشت: رانندگان در نیمساعت اول جهت پارک خودروی خود هیچ مبلغی را پرداخت نخواهند نمود اما در صورت افزایش این زمان به ازای هر نیمساعت بعلاوه نیمساعت اول مبلغ ۵۰۰ تومان باید پرداخت نمایند.

مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، محل هزینه کرد درآمد حاصله از اجرای طرح الیت را در خود شهر تایباد و هزینه های روزانه شهر اعلام داشت و گفت: استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ارائه خدمات حوزه حمل و نقل به منظور رفاه حال شهروندان یکی از مهمترین اولویت های سازمان است که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت ها برای آرامش خاطر شهروندان به نحومطلوب بهره برداری کنیم.

شایان ذکر است طرح الیت فقط مخصوص پارک خودرو در سمت راست خیابان رجائی است و پارک در سمت چپ مطلقا ممنوع می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code