خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد جهت جلوگیری از خسارت به فضای سبز از شهروندان فهیم تایبادی کمک طلبید.
شهردار تایباد جهت جلوگیری از خسارت به فضای سبز از شهروندان فهیم تایبادی کمک طلبید.

شهردار تایباد جهت جلوگیری از خسارت به فضای سبز از شهروندان فهیم تایبادی کمک طلبید.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، طی بارش برف سنگین چند روز پیش و یخبندان شدید، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، از همشهریان تایبادی درخواست نمود تا با زدودن برف از درختان مقابل مغازه‌ها، منازل و معابر، از یخ زدگی درختان و تکرار واقعه اسفبار سال ۸۶ جلوگیری نمایند.

شهردار تایباد، به حضور پرسنل و کارکنان شهرداری از ابتدای بارش برف در سطح شهر، جهت شن ریزی در خیابانها و نیز جمع آوری برف از سطح خیابان ها و معابر و حتی برخی کوچه ها اشاره کرد و گفت: با وجود این مردم همواره به عنوان بازوی توانمند شهرداری می توانند کمک بسیار بیشتری در این مواقع داشته باشند.

وی عدم ریختن برف توسط شهروندان در محل های اصلی رفت و آمد کوچه‌ها را یکی از همکاری های مهم مردم با شهردای برشمرد و افزود: بیشتر مشکل ما در کوچه ها است و اگر شهروندان عزیز برف بام منازل خود را در محلی مناسب که در معرض تابش نور خورشید و بدور از محل رفت و آمد اصلی مردم باشد، بریزند، مطمئنا درمرحله اول رفت و آمد خودشان  در کوچه ها مشکل ساز نخواهد شد.

مهندس ایوب سیدالحسینی همچنین برف نشسته روی درختان را باعث شکسته شدن شاخ وبرگها و نیز یخ زدن ریشه درختان دانست و گفت: با توجه به حجم بالای بارش برف و نیز یخبندانی که توسط هواشناسی نیز پیش بینی شده بود، شایسته است شهروندان عزیز با زدودن برف از درختان مقابل مغازه‌ها، منازل و معابر، از یخ زدگی درختان و تکرار واقعه اسفبار سال ۸۶ جلوگیری نمایند.

شهردار تایباد افزود: فضای سبز زیبای شهر تایباد حاصل همکاری مردم و تلاش همکاران کوشا و پرتلاش بنده  شهرداری تایباد است و امیدواریم که با همراهی یکدیگر با عبور از فصل سرما، ضمن لذت بردن از نعمات الهی و آسمانی در زمستان، بهاری دل انگیز را پیش روداشته باشیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code