خانه » تمامی مطالب » اخبار » ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد از بازنشستگان به عنوان گنجینه‌ای گرانبها از تجربه برای پیشبرد اهداف شهرداری یادکرد.
ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد از بازنشستگان به عنوان گنجینه‌ای گرانبها از تجربه برای پیشبرد اهداف شهرداری یادکرد.

ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد از بازنشستگان به عنوان گنجینه‌ای گرانبها از تجربه برای پیشبرد اهداف شهرداری یادکرد.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، به یمن بازنشستگی تنی چند از کارکنان و پرسنل شهرداری تایباد، مراسم تجلیل و قدردانی از این عزیزان با حضور ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، نگهبان، معاونت توسعه ومدیریت منابع، عسکرجلالی مسئول واحد حراست، خواجه احمدی مسئول واحد عمران، نقشبندی مسئول خدمات شهر، نعمتی مسئول واحد درآمد، حسین زاده مسئول امور مالی و دیگر مسئولین واحدهای شهرداری در محل دفتر شهردارتایباد برگزار شد.

مهندس ایوب سیدالحسینی در این جلسه با تبریک به همکاران خود از بازنشستگان به عنوان گنجینه‌ای گرانبها از تجربه برای پیشبرد اهداف شهرداری یادکرد و گفت: تکریم و تعظیم بازنشستگان به عنوان گنجینه های گرانبهای شهرداری باید به خوبی صورت پذیرد و در این مسیر، مدیریت شهری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

شهردار تایباد با بیان اینکه بزرگترین سرمایه هر مجموعه نیروی انسانی آن است، بیان داشت:  بهترین نیروهای کشور پیشکسوتان و بازنشستگان هستند و هر خلاقیت و ابتکاری که در یک مجموعه شکل می گیرد تنها محصول سخت افزار نیست بلکه انسان های خلاق، مستعد و متخصص هستند که آن را شکل می‌دهند.

ایوب سیدالحسینی تکریم بازنشستگان، حفظ حرمت و کرامت های انسانی آنان، ارائه خدمات سریع و با کیفیت به بازنشستگان را از مهمترین اولویت هر مجموعه برشمرد وافزود: ما معتقدیم بازنشستگان، این گنجینه های سرشار از تجربه و تخصص می توانند با بهره گیری مفید از تجربه های کاری خود که حاصل یک عمر تلاش و تعهد است به جامعه و به ویژه شهرداری خدمات مفیدی را ارائه نمایند.

حسن نگهبان معاونت توسعه مدیریت منابع شهرداری تایباد نیز با تقدیر و قدردانی از تلاش های کارکنانی که به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند، گفت: حضور درکنار شما عزیزان برای هر یک از کارکنان و پرسنل شهرداری افتخاری محسوب می شود و مطمئنا از این به بعد نیز بار سنگین انتقال این تجربه به نسل جوان نیز بدوش شما اضافه خواهد شد.

در پایان این جلسه ضمن تجلیل و قدر دانیاز زحمات بازنشستگان شهرداری تایباد، نشست صمیمی بین این عزیزان و شهردار تایباد در خصوص برخی مسائل برگزار گردید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code