خانه » تمامی مطالب » اخبار » کلاس های ایمنی و امداد و نجات هلال احمر، با حضور شهردار و پرسنل شهرداری تایباد برگزار گردید.
کلاس های ایمنی و امداد و نجات هلال احمر، با حضور شهردار و پرسنل شهرداری تایباد برگزار گردید.

کلاس های ایمنی و امداد و نجات هلال احمر، با حضور شهردار و پرسنل شهرداری تایباد برگزار گردید.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، در پی اهمیت فراگیری ایمنی و امداد و نجات کارکنان و پرسنل شهرداری تایباد در زمان بروز بحران، یا حوادث غیر مترقبه، با همکاری جمعیت هلال احمر تایباد، کلاس های کمکهای اولیه و امداد ونجات جهت مجموعه شهرداری تایباد برگزار گردید.

مهندس ایوب سیدالحسینی، شهردار تایباد با تقدیر از برگزاری این کلاس ها توسط جمعیت هلال احمر شهرستان، هدف اولیه از برگزاری آن را آگاهی از تجهیزات، امکانات و میزان آمادگی در جهت پاسخگویی مناسب و به موقع به حوادث و سوانح طبیعی و انسان ساز برشمرد.

وی توسعه آموزش های همگانی ایمنی و امداد و نجات و ارتقاء آموزش های مرتبط با نحوه مقابله با مخاطرات، تقویت زیرساختهای امداد و نجات از گام هایی اساسی در زمینه تقویت پدافند غیر عامل، را  برای هر فردی لازم و ضروری دانست و گفت: تمامی تلاش و تدابیر در شهرداری تایباد اسن است که باید در زمینه نهادینه کردن اقدامات پیشگیرانه صرف شود، چرا که پیشگیری بهتر از درمان است.

مهندس ایوب سیدالحسینی همچنین گفت: هزینه های مربوط به اقدامات پیشگیرانه به مراتب کمتر از هزینه های روبه‌روشدن و مدیریت بحران است و با پیشگیری از حوادث، تلفات جانی و مالی به حداقل خود خواهد رسید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code