خانه » تمامی مطالب » اخبار » به مناسبت هفته بسیج، حلقه صالحین کارکنان و بسیجیان شهرداری تایباد برگزار شد.
به مناسبت هفته بسیج، حلقه صالحین کارکنان و بسیجیان شهرداری تایباد برگزار شد.

به مناسبت هفته بسیج، حلقه صالحین کارکنان و بسیجیان شهرداری تایباد برگزار شد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، همزمان باهفته مقدس بسیج، حلقه صالحین بسیجیان پایگاه بسیج نصر شهرداری تایباد با حضور مهندس ایوب سیدالحسینی، شهردار، کارکنان و پرسنل شهرداری تایباد درمحل نمازخانه این محل برگزار گردید.

مهندس سیدالحسینی شهرد ارتایباد، برگزاری این جلسات را منبعی از خیر و برکت و نیز دریچه ای برای علم اندوزی برای شرکت کنندگان دراین جلسات دانست و گفت: ارتباط معنوی و عاطفی و کارهای تربیتی خروجی مثبت در حلقه صالحین می باشد.

وی ادامه داد: این طرح با تشکیل حلقه‌های تربیتی به تعداد ۱۵ تا ۲۰ نفر شکل می‌گیرد که یک نفر مربی مطالب مربوط به مسائل تربیتی و سایر موضوعات روز مبتلابه، افراد را ارائه می‌دهد. مباحث به‌صورت مباحثه طرفین پیش می‌رود و افراد هر سؤالی داشته باشند از مربی می‌پرسند و پاسخ سؤالات خود را در یک فضای دوستانه و صمیمی دریافت می‌کنند و در نهایت تمامی مباحث و مطالب با هدایت و راهنمایی مربی جمع‌بندی می‌شود. ارتباط مربی با اعضای گروه به‌صورت یک حلقه متصل در فضای خارج از جلسه است و در این صورت است که حلقه مفهوم واقعی خود را پیدا می‌کند

مهندس سیدالحسینی هدف و منظور از طرح صالحین را تعالی معنوی توأم با رشد ایمان آگاهانه و بصیرت بسیجیان،  تعلیم و تربیت مدیران و مربیان شایسته و کارآمد در عرصه‌های مختلف تربیتی، فرهنگی و… و تقویت باورهای دینی و توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی در میان آحاد بسیجیان. و شرکت کنندگان در این جلسات دانست.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code