خانه » تمامی مطالب » اخبار » طبق مصوبه شورای ترافیک، عملیات احداث آیلند و روکش آسفالت خیابان امام رضا(ع) در دست انجام قرار گرفت.
طبق مصوبه شورای ترافیک، عملیات احداث آیلند و روکش آسفالت خیابان امام رضا(ع) در دست انجام قرار گرفت.

طبق مصوبه شورای ترافیک، عملیات احداث آیلند و روکش آسفالت خیابان امام رضا(ع) در دست انجام قرار گرفت.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، و بنا بر تصمیم  و مصوبه شورای ترافیک شهرستان تایباد، عملیات احداث آیلند جداکننده بلوار امام رضا(ع) در ورودی شمالی شهر تایباد، به همراه روکش آسفلات این بلوار در حال انجام می باشد.

مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار شهر تایباد، بااعلام این خبر، افزود: جلوگیری از بروز حوادث ترافیکی و نیز تسهیل در رفت آمد وسائط نقلیه را از عوامل مهم اجرای این عملیات برشمرد .

وی افزود: بحمدالله اجرای عملیات احداث آیلند وسط بلوارامام رضا(ع) که در فاز اول از محل پایانه مسافربری  تا پمپ بنزین بطول ۱۷۰۰ متر بوده،  انجام و در حال حاضر نصب چراغ های پایه دار، و نیز  مقاوم سازی و سپس رنگ آمیزی جداول این آیلند در دست اقدام می باشد.

شهردار تایباد عملیات آسفالت و روکش آسفالت ۱۵۰هزار مترمربع  از خیابان ها و معابر شهر را از فعالیتهای واحد آسفالت و عمران شهرداری در سال جاری اعلام نمود و اظهار داشت: بر همین اساس آسفالت  بلوار امام رضا(ع) نیز به مقدار۳۰۰۰۰  مترمربع و اعتبار بالغ بر ۵۰۰میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته که تقریبا ۷۰%  آن پایان و الباقی نیز در حال انجام می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code