خانه » تمامی مطالب » اخبار » در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، با اعضای شورای شهر وشهردارتایباد، به ضرورت تعامل بین طرفین تاکید گردید.
در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، با اعضای شورای شهر وشهردارتایباد، به ضرورت تعامل بین طرفین تاکید گردید.

در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، با اعضای شورای شهر وشهردارتایباد، به ضرورت تعامل بین طرفین تاکید گردید.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با همراهی جمعی از مدیران این دستگاه اجرایی از جمله مدیران واحدهای حراست، حقوقی، سوخت و … سازمان در سفر به شهر مرزی تایباد با  مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار و اعضای شورای شهر تایباددیدار و گفتگو کردند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این دیار با اشاره به ظرفیتها و پتانسیل های موجود درشهرستان و مرز دوغارون و نیز موقعیت جغرافیایی شهرستان، تایباد را کریدوری مهم اقتصادی و اجتماعی برای کشور ایران برشمرد.

کرمانی، با تقدیر از عملکرد شهرداری تایباد در انجام وظایف محوله، پیشرفت شهر را بسوی یک شهر توریستی و جذب گردشگر  نسبت به داشته ها و پتانسیل های موجود و اعتبارات، بسیار مطلوب دانست و گفت: هدف اصلی سازمان همیاری رفع نیازها و برطرف کردن دغدغه های مدیران شهری به عنوان همیار آنان است و امیدواریم در خصوص شهر مرزی تایباد نیز بتوانیم آنچه که مستحق این منطقه را بانجام رسانیم.

مهندس ایوب سیدالحسینی شهردارتایباد نیز در این دیدار باتقدیر از همکاری و تلاش های ارزنده سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی باشهرداری تایباد، مرزبانان غیور تایبادی را مردمانی شریف و صبور برشمرد که متاسفانه آنچنان که باید بهره ای از دریای بیکران پتانسیل ها و داشته های شهرستان از جمله مرز دوغارون نبرده اند.

شهردارتایباد به لزوم افزایش تعاملات سازمان همیاریها با شهرداریها و دهیاری ها به عنوان نهادی مردمی و خدمتگزار در حوزه مدیریت شهری تاکید نمود و خاطر نشان کرد: مهمترین مشکل حاضر شهرداریها کمبود برخی تجهیزات و امکانات و نیز اعتبارات مالی است که امیدواریم با توجه به موقعیت شهرتایباد، سازمان همیاریها با شهرداریها و دهیاری ها همچون گذشته بتواند در رفع آن اقدامات شایسته و بایسته را بانجام رساند.

وی به فراهم ساختن زمینه ایجاد درآمدهای پایدار و بهره مندی شهرداری ها از این فرصت که  میتواند بسیاری ازمشکلات مالی در شهرداری ها از جمله این تایباد را  مرتفع سازد، اشاره نمود و گفت: تسهیل و تسریع فراهم ساختن زمینه های ایجاد درآمدپایدار در شهرداری تایباد، با توجه به موقعیت شهرستان یکی دیگر از خواسته های این شهرداری است که امیداوریم در زمان فراهم شدن این موقعیتها بازهم همکاری و همراهی کلیه مدیران استان و شهرستان شامل این شهر مرزی گردد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code