خانه » تمامی مطالب » اخبار » امورات شهری محله برق مزار در جلسه شهردار تایباد با امام جماعت و هیات امنای مسجد موسی بن جعفر (ع) مورد بررسی قرار گرفت.
امورات شهری محله برق مزار در جلسه شهردار تایباد با امام جماعت و هیات امنای مسجد موسی بن جعفر (ع) مورد بررسی قرار گرفت.

امورات شهری محله برق مزار در جلسه شهردار تایباد با امام جماعت و هیات امنای مسجد موسی بن جعفر (ع) مورد بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد در ادامه سلسله جلسات، امامان جماعت و هیات امنای مساجد شهرتایباد با شهردار تایباد که در راستای رفع مشکلات و پیگیری امورات شهری محلات سطح شهر برگزار می گردد، نشست  امام جماعت و هیات امنای مسجد موسی بن جعفر (ع) باحضور با مهندس ایوب سیدالحسینی در شهرداری تایباد، برگزار شد.

دراین جلسه شهردار تایباد با بیان برخی از برنامه ها و فعالیتهای انجام شده در سطح شهر توسط شهرداری تایباد، توزیع عادلانه خدمات، و رسیدگی به امورات شهری کلیه مناطق شهر را از جمله وظایف مهم روزانه شهرداری برشمرد.

وی با بیان اینکه برخی مشکلات مطرح شده در این جلسات خارج از اختیارات شهرداری بوده و به ادارات دیگر مرتبط می شود، انتقال موضوعات مطرح شده به دیگر دستگاه های اجرائی را عهده دار شد و بیان داشت: شهردار یبهعنوان نهادی مردم نهاد، همواره سعی بر این داشته است تا زمینه شهری ایمن و بانشاط را برای شهروندان عزیز تایبادی فراهم سازد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید.

شهردارتایباد استفاده از نیروی های بومی متخصص و حتی نیروی کارگر ساده از بین جوانان وافراد بیکار واجد الشرایط بومی را از اولویتهای بکارگیری نیرو در شهرداری تایباد اعلام داشت و گفت: بکارگیری نیروی های خدماتی در شهرداری بعهده شرکتهای طرف قرار داد شهردار یمی باشد و شهرداری در این بین هیچ دخ لو تصرفی نداشته و ندارد.

مهندس سیدالحسینی، شهردار تایباد همچنین به معضل رهاسازی فاضلاب های خانگی در کوچه و خیابان از سوی برخی شهروندان اشاره کرد و با بیان مشکلات بهداشتی و اخلاقی ناشی از این معضل خواستار همکاری بیشتر مردم خصوصا روحانیون محترم مساجد  در این خصوص گردید

در این جلسه حجت الاسلام احسانی به عنوان نماینده مردم منطقه برق مزار باتقدیر از تلاش های وفعالیتهای انجام شده از سوی شهرداری تایباد در این منطقه ازجمله پارکهای ولایت و بانوان ولایت، گفت: ساماندهی مزار شهدا، ترمیم و روکش برخی از خیابان ها، رفع مشکل برق، تعیین تکلیف درخصوص قبرستان قدیمی و… در این منطقه را از مهمترین مشکلات اعلام کرد و خواستار پیگیری آنها شد.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code