خانه » تمامی مطالب » اخبار » مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری تایباد در محل ایستگاه آتش نشانی تایباد برگزار شد.
مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری تایباد در محل ایستگاه آتش نشانی تایباد برگزار شد.

مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری تایباد در محل ایستگاه آتش نشانی تایباد برگزار شد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، همزمان با ۷مهرماه که در تقویم ایران اسلامی بنام مقدس آتش نشان مزین شده، شهردار و اعضای شورای شهر تایباد باحضور در ایستگاه آتش نشانی شهرداری تایباد، ضمن تبریک روز آتشنشان از خدمات و زحمات این مجموعه ازخودگذشته و ایثارگر تجلیل و تقدیر نمودند.

ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های پرسنل آتش نشانی تایباد در انجام وظایف و ماموریت ها در راستای خدمت به مردم، افزود: خدمت در آتش نشانی صرفا” یک شغل و حرفه نیست بلکه سعادتی بزرگ برای عاشقان کمک رسانی به مردم است، چرا که  آتش نشانان از جان خود می گذزند تا جان و مال دیگران را حفظ کنند که این عمل مصداق ایثار و فداکاری این عزیزان و با هدف رضایت حضرت حق تعالی می است.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره های آموزش عمومی افزود: امیدواریم با آموزش شهروندان جهت رعایت نکات ایمنی و فرهنگ سازی بتوانیم زمینه کاهش حوادث را فراهم نمائیم.

وی ابراز امیدواری کرد در هر خانواده ایرانی یک آتش نشان داوطلب وجود داشته باشد.

دکتر طغانی رئیس شورای شهر تایباد نیز در این مراسم باتقدیر از زحمات پرسنل خدوم آتش نشانی، خاطر نشان کرد: آتش نشان ها مجموعه ای از افرادی هستند که جان خود را در طبق اخلاص قرار داده و همه هستی خویش را وقف جامعه می کنند تا برای ایمنی جامعه گام بردارند.

وی فرهنگ سازی و آموزش را دو مقوله مهم در زمینه آمادگی خانواده هابرای مقابله با حوادث و بلایا دانست و ابراز داشت: انشالله باید روزی فرارسد که همگی زندگی بدون حادثه داشته باشیم و این مهم تنها زمانی میسر می شود که به نکته مهم پیشگیری بهتر از مقابله با خطر است را مدنظر خود قرار دهیم.

در این مراسم همچنین علی حسینی مدیر واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد به بیان عملکرد این واحد پرداخت و در پایان نیز از آتش نشانان و امدادگران واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد تجلیل بعمل آمد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code