خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد سرآغاز ساختن شهری ایمن و بانشاط را از تربیت صحیح آینده سازان هر جامعه برشمرد.
شهردار تایباد سرآغاز ساختن شهری ایمن و بانشاط را از تربیت صحیح آینده سازان هر جامعه برشمرد.

شهردار تایباد سرآغاز ساختن شهری ایمن و بانشاط را از تربیت صحیح آینده سازان هر جامعه برشمرد.

فعالیتهای و برنامه های فرهنگسرای مولانا در قالب تصویر

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، ۴۰۰نفر از کودکان، نوجوانان و بانوان تایبادی با حضور در کلاسهای مختلف فرهنگی هنری و آموزشی  فرهنگسرای مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی (رح) در ترم تابستان ۹۸ حضور داشتند که به فراگیری رشته های مختلف فرهنگی،هنری و آموزشی شامل: نقاشـی ـ خطاطی ـ کاردستی ـ قصه خوانی ـ زبـان ـ بازی‌های بومی و محلی و مهارت‌های زندگی ویژه  بانوان شامل: طرح اجتماع محورـ شیرینی پزی ـ خیاطی ـ بافتنی ـ سنجـاق دوزی ـ نمـددوزی و …. مبادرت ورزیدند.

شهردار تایباد ضمن تشکر از همکاری و همراهی اعضای محترم شورای اسلمی شهر در روند فعالیتهای این محل، با تاکید بر روند اجرای این فعالیتها و برنامه ها و با دعوت از شهروندان فهیم تایبادی جهت استفاده از امکانات و فرصت های بوجود آمده توسط تنی چند از مربیان مجرب و اساتید متعهد بومی ، سرآغاز ساختن شهری ایمن و بانشاط را از تربیت صحیح آینده سازان هر جامعه برشمرد.

درادامه تصاویری از کلاس ها و کارگاه های فرهنگی هنری و آموزشی فرهنگسرای مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی (رح) بحضور ارائه میگردد.

 

ضمن سپاس از انتخاب شما، جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد و نیز همکاری دست یاری بسوی شما دراز می نمائیم.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code