خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس سیدالحسینی؛ مردم باید آیینه شفاف تری از وضعیت شهری به مسئولین ارائه کنند تا در تسریع و تسهیل امورات آنان اقدام شود.
مهندس سیدالحسینی؛ مردم باید آیینه شفاف تری از وضعیت شهری به مسئولین ارائه کنند تا در تسریع و تسهیل امورات آنان اقدام شود.

مهندس سیدالحسینی؛ مردم باید آیینه شفاف تری از وضعیت شهری به مسئولین ارائه کنند تا در تسریع و تسهیل امورات آنان اقدام شود.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، در ادامه سلسله جلسات، امامان جماعت و هیات امنای مساجد سطح شهر با شهردار تایباد، اموارت شهری  قسمتی از محلات منطقه‌ی آببخشها، در همسایگی مسجد حضرت ابراهیم (ع) مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

ایوب سیدالحسینی شهردارتایباد دراین جلسه با بیان اینکه مشکلات و معضلات باقی مانده ازگذشته و برخی مشکلاتی که بر اثر ساخت و سازهای غیراصولی در این منطقه روی داده باعث شده، حل آن با پیچیدگی و گاها در موضوع انتقال سند خارج از حطیه وظایف شهرداری باشد.

وی رعایت نکات ساخت و ساز و پیروی از قانون و مقررات را بهترین راه حل برای رهائی از این مشکلات برشمرد وافزود: شهرداری به تنهائی قادر بهساختن شهرنیست و اگر مردم همکاری وهمراهی نکنند، درواقع مجموعه شهرداری از بازوئی توانمند محروم می شود.

شهردار تایباد همراهی وهمکاری با مردم را از عوامل موفقیتهای چشمگیر شهرداری در چندساله اخیر دانست و افزود: تقویت ارتباط بین شهروندان و خادمین آنها در شهرداری عاملی مهم در راستای سرعت بخشیدن به توسعه و پیشرفت همه جانبه امورات شهری است .

همچنین در این جلسه امام جماعت و هیات امنای مسجد حضرت ابراهیم(ع)، به ارائه برخی مشکلات و امورات اهالی این منطقه از جمله انتقال سند، رهاسازی فاضلاب برخی منازل در کوچه و خیابان و… پرداختند که دستور مساعد شهردار برای حل آن صادر گردید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code