خانه » تمامی مطالب » اخبار » آئین غباروبی مزار شهدا،احداث جایگاه مراسم ۳۱شهریور و رژه نیروهای مسلح و نیز ویژه برنامه بازگشائی مدارس با همراهی و همکاری شهرداری تایباد برگزار گردید.
آئین غباروبی مزار شهدا،احداث جایگاه مراسم ۳۱شهریور و رژه نیروهای مسلح و نیز ویژه برنامه بازگشائی مدارس با همراهی و همکاری شهرداری تایباد برگزار گردید.

آئین غباروبی مزار شهدا،احداث جایگاه مراسم ۳۱شهریور و رژه نیروهای مسلح و نیز ویژه برنامه بازگشائی مدارس با همراهی و همکاری شهرداری تایباد برگزار گردید.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، همزمان با ۳۱ شهریور ماه، آغاز هفته دفاع مقدس و نیز بازگشائی مدارس برای کلاس اولی ها، آئین غباروبی مزار شهدا،مراسم سخنرانی و رژه نیروهای مسلح و بازگشائی مدارس با همراهی و همکاری شهرداری تایباد برگزار گردید.

مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد، با تبریک این ایام، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت و ا زخودگذشتگی های رزمندگان دفاع مقدس در ۸ ساله دفاع مقدس، و نیز آغاز بهار تعلیم و تربیت، همکاری و همراهی با جامعه آموز ش و پرورش و نیروهای مسلح را برای مجموعه شهرداری تایباد افتخاری عظیم دانست.

شهردارتایباد با بیان اینکه تمام اقدامات لازم برای مراسم رژه نیروهای مسلح و زنگ شروع سال تحصیلی در شهرداری تایباد محقق گردیده، نظافت و شستشوی ورودی و اطراف مدارس، لایروبی و شستشوی جوی و جداول و نصب سطل های زباله در مسیرهای منتهی به مدارس آسفالت و لکه گیری آسفالت خیابان ها، کوچه ها و معابر اطراف مدارس سطح شهر، ساماندهی و نظارت بر سرویس های مدارس،خط کشی عابر پیاده، اصلاح زمان بندی چراغ های راهنما، ترمیم و آشکارسازی سرعت کاهها، نصب علائم هشدار دهنده جمع آوری نخاله های ساختمانی، رنگ آمیزی جداول و ترمیم ترانشه ها، از جمله فعالیت های شهرداری تایباد در آغاز سال تحصیلی برشمرد.

مهدی حسین زاده فرمانده پایگاه بسیج نصر شهرداری تایباد نیز از آماده سازی جایگاه ویژه سخنرانی و سان رژه نیروهای مسلح در آغاز مراسمات هفته دفاع مقدس و نیز آذین بندی سطح شهر متقارن با ایام هفته دفاع مقدس و ماه محرم خبر داد و اظهار داشت: تهیه و تدارک امکانات و تجهیزات غبارروبی و عطر افشانی مزار متبرک شهدای شهرتایباد، برگزاری نمایشگاه عکسی در حاشیه پیاده روی شهرداری از یادمان های ۸سال دفاع مقدس، ساختن سنگر در مقابل درب شهرداری و همکاری با دیگر ادارات در تهیه اقلام مورد نیاز جهت سنگرسازی و المانهایی که یادآور حماسه‌های رزمندگان در ایام دفاع مقدس بوده اند از دیگر  برنامه‌ها و فعالیت های پایگاه بسیج نصر شهرداری تایباد در مراسم روز ۳۱شهریور و هفته دفاع مقدس می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code