خانه » تمامی مطالب » اخبار » فراگیران فرهنگسرای مولانا در پیامی از همکاری صادقانه و تلاش بی شائبه مجموعه شهرداری تایباد تقدیر نمودند….
فراگیران فرهنگسرای مولانا در پیامی از همکاری صادقانه و تلاش بی شائبه مجموعه شهرداری تایباد تقدیر نمودند….

فراگیران فرهنگسرای مولانا در پیامی از همکاری صادقانه و تلاش بی شائبه مجموعه شهرداری تایباد تقدیر نمودند….

به گزارش سایت خبی شهرداری تایباد، فراگیران کلاس ها و کارگاه های فرهنگی هنری و آموزشی فرهنگسرای مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی (رح) وابسته به شهرداری تایباد با تقدیم پیامی از بذل توجه و   تلاش بی شائبه مهندس سیدالحسینی شهردار تایباد و مجموعه کارکنان و پرسنل شهرداری تایباد و اعضای محترم شورای اسلامی شهر  تقدیر و تشکر نمودند…

 

 

متن این پیام بدین شرح است؛

 

بنام خداوند بخشاینده دادگستر

جناب آقای مهندس سیدالحسینی، شهردار معزز و مردمی شهر خوب تایباد

ضمن عرض سلام، ادب و احترام،

الحمدالله رب العالیمن که درایـت و همت بلند حضرتعالی و مجموعه توانمند شهرداریِ دیار طی باد، شهروندان فهیم و شریف تایبادی، را نصیب گشته و هر روزه شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون این دیار در همه ی عرصه ها به لطف ایثار و مجاهدت شماییم.

عزم راسخ و تلاش صادقانه شما که با دستان مهربانتان، مأمنی مزین بنام نگین انگشتر شهرمان مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی(رح)، فراهم آورید، تا اندیشه های  فرزندان و آینده سازان شهرمان، بارور و شورونشاط وجودشان افزون شود، را قدر دانسته و شایسته بهترین احترام می دانیم.

بپاس همه‌ی اخلاص و از خودگذشتگی تان، که انسانیت را تفسیر می کند، بر اندیشه و همت بلندتان درود می فرستیم و تداوم عنایات و الطاف کریمانه شما نسبت  به فرهنگسرای مولانا و عرصه فرهنگ و هنر فرزندان این دیار  را خواستاریم…

 

اهدافتان پایدار                   گامهایتان استوار باد

اندیشه تان رفیع        و          مقامتان منیع باد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code