خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردارتایباد در دیدار با جمعی از فراگیران، مربیان و اولیای فراگیران فرهنگسرای مولانا از افزایش بنای ساختمان این محل خبر داد.
شهردارتایباد در دیدار با جمعی از فراگیران، مربیان و اولیای فراگیران فرهنگسرای مولانا از افزایش بنای ساختمان این محل خبر داد.

شهردارتایباد در دیدار با جمعی از فراگیران، مربیان و اولیای فراگیران فرهنگسرای مولانا از افزایش بنای ساختمان این محل خبر داد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، تنی چند از اولیای فراگیران فرهنگسرای مولانا به همراه فرزندان خود و مربیان و مسئولین فرهنگسرای مولانا با حضور در دفتر مهندس ایوب سیدالحسینی شهردارتایباد،  از تلاشهای ارزنده مجموعه شهرداری در راستای فعالیتهای عمرانی شهر و نیز ارائه خدمات فرهنگی و هنری و آموزشی در محل فرهنگسرای مولانا تقدیر و تشکر نمودند.

شهردارتایباد دراین جلسه با بیان اینکه شور و نشاط اجتماعی، باعث پویایی جامعه شده و می تواند در توسعه عمران و آبادانی نقشی مهم ایفا کند، اظهار داشت: بحمدالله شهرداری تایباد حجم زیادی از کارهای فرهنگی، هنری و ورزشی شهر را همواره متقبل شده و بعنوان مثال کمک و مساعدت مالی شهرداری در این حوزه ها گاها بیشتر از اعتبار سالانه  ادارات متولی فرهنگ و هنر و یا ورزش و جوانان است.

وی هزینه کردن در حوزه آموزش شهروندی و اجتماعی و بالاخص در حوزه فرهنگی، هنری و ورزشی را نوعی سرمایه گذاری در جهت امنیت و آسایش شهروندان در آینده برشمرد و افزود: فرزندان امروز تایباد باید متولیان و مسئولین فردای شهر خود باشند و چه بهتر که از همین اوان کودکی با محیط اجتماع و نوع مدیریت شهرنشینی آشنا گردند و در ساختن فردای شهر خود سهیم باشند.

مهندس سیدالحسینی باتقدیر از مربیان فعال در فرهنگسرای مولانا و با تاکید بر تجربه و تخصص آنان گفت: کمتر مربی و استادی حاضر است که یک دوره ۲ تا ۳ ماهه را با حق الزحمه ای ناچیز طی کند، مگر عشق به کار و شهر خود که از این رو جا دارد از مربیان فرهنگسرا که بعضا حتی رایگان و برخی نیز با حق الزحمه ای بسیار ناچیز در این راه قدم همت گماشته اند، تشک رو قدردانی کرده و این عزیزان مطمئن باشند که این عمل خیر آنها نزد خداوند منان دارای اجر دنیوی و اخروی شایسته ای است.

شهردارتایباد ارتقای کتابخانه مولانای فرهنگسرا را از اقدامات ارزنده فرهنگی شهرستان تایباد در طی چند سال اخیر عنوان کرد و گفت: بحمدالله با همراهی و همکاری اعضای محترم شورای شهر و ریاست اداره نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان، کتابخانه مشارکتی فرهنگسرا به دلیل فعالیت و عملکرد مثبت به کتابخانه عمومی ارتقا یافته و بمدت ۲۰ سال کلیه امور آن با بهترین امکانات و تحهیزات در طبقه فوقانی فرهنگسرای مولانا به نهاد کتابخانه های کشور واگذار گردید که امیداورم مورد بهره برداری و استفاده شایسته همشهریان و شهروندان عزیز تایبادی خصوصا قشر دانش آموز  این کتابخانه قرار گیرد.

وی همچنین با ابراز خرسندی از استقبال مطلوب شهروندان ازکلاس ها و کارگاههای فعال در محل فرهنگسرای مولانا، در جواب سئول یکی  از اولیای فراگیران نسبت به  کمبود کلاسهای درس در ساختمان این محل، از تصویب افزایش بنای ساختمان بمساحت ۱۰۰مترمربع و اجرای عملیات آن در اینده ای نچندان دور خبر داد.

همچنین در این جلسه نماینده مربیان، نماینده فراگیران، نماینده اولیا و مربیان فراگیران فرهنگسرا هر یک جداگانه به ایراد سخن پرداخته و ضمن تشکر از همکاری و تلاش صادقانه شهرداری تایباد با این مرکز فرهنگی و هنری، خواهان استمرار همکاری و همراهی موجود را داشتند…

شایان ذکر است در این جلسه گزارشی ازعملکرد برنامه ها و فعالیتهای تابستان۱۳۹۸ فرهنگسرا ارائه گردید که طی آن اعلام شد درتابستان سال جاری: درکلاس نقاشی: ۱۶نفر ـ طراحی و رنگ روغن: ۹نفر ـ زبان مقدماتی: ۲۵نفر ـ زبان پیشرفته: ۱۲نفر ـ خطاطی و خوشنویسی ۱۲نفر ـ  خیاطی ۲۲نفر ـ ژورنال ۱۵نفر ـ شیرینی پزی: ۱۲نفر ـ نمددوزی ۱۵نفر بافتنی: ۱۲نفر ـ بازی های بومی و محلی ۲۰نفر و کاردستی ۱۵نفر ـ بهداشت خانواده و ناهنجاری های اجتماعی ۲۵  نفر ثبت نام نموده و از برنامه کلاسها و کارگاه‌های فرهنگسرای مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی(رح) استفاده می کنند.

همچنین اغلب کلاسهای مقدماتی در این محل بصورت رایگان برگزار شده و کلاسهای در سطح بالاتر دارای شهریه ای بسیار ناچیز می باشد که جهت پرداخت حق الزحمه مربی اخذ می گردد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code