خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردارتایباد: هر آنکس خدمت جانان به جان کرد به گیتی نام خود را جاودان کرد

شهردارتایباد: هر آنکس خدمت جانان به جان کرد به گیتی نام خود را جاودان کرد

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، به مناسبت هفته دولت و چهارم شهرویور که به نام روز کارمند، مزین گشته،  مهندس ایوب سیدالحسینی شهردارتایباد در پیامی این روز را به تمامی دولتمردان و کارکنان دولتی صدیق ایران عزیز و بالاخص عزیزان شاغل در ادارات و دستگاه ه ای اجرائی شهرستان مرزی تایباد تبریک و شادباش گفت

این پیام بدین شرح است:

تعهد صادقانه و فعالیت خالصانه به عنوان قدر مشترک خدمتگزاری در میان دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه کارمندان دستگاه ها عینیت یافته است تا درجه والای خدمت شایسته به ملت را به منصه ظهور رساند.

بدون شک اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در هر اداره یا دستگاه اجرائی و خدمت رسانی به مردم، مرهون زحمات و تلاش صادقانه بزرگ مردان و زنانی است که در نقاط مختلف میهن پهناور اسلامی به خدمت مشغولند.
در ایام فرخنده هفته دولت که از دوم شهریور به نام دولتمردان خوشنام شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت منظور گردیده و روز چهارم شهریور  با نام مقدس کارمند مزین شده که می تواند فرصت بسیار مطلوبی برای تقدیر و تشکر از کارکنان تلاشگر، صادق و گرانقدری باشد که همواره برای ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای کشور در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.

 

 

برسم وظیفه ضمن تبریک روز کارمند به تمامی کارکنان و پرسنل خدوم و صدیق در اقصی نقاط کشور عزیزمان و شهر مرزی تایباد و مخصوصا کارکنان و پرسنل عزیزی که در  مجموعه پرتلاش شهرداری کمر همت برای خدمت به خلق بسته اند و د راین راه از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند، روزکارمند را از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امیدواریم تمام مسئولان و مدیران و کارکنان و پرسنل دولتی و دستگاه ههای اجرائی، خدماتی، حمایتی و … در راه تعالی میهن اسلامی، زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند و خدمت صادقانه به مردم شریف را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

 

با تقدیم احترام

ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code