خانه » تمامی مطالب » اخبار » طرح توسعه و تجهیز تالار خوشبختی باحضور مسئولین شهرستان تایباد به بهره برداری رسید.
طرح توسعه و تجهیز تالار خوشبختی باحضور مسئولین شهرستان تایباد به بهره برداری رسید.

طرح توسعه و تجهیز تالار خوشبختی باحضور مسئولین شهرستان تایباد به بهره برداری رسید.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، همزمان با سالروز ازدواج امیرالمومنین حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) طرح توسعه و تجهیز تالار خوشبختی باحضور مسئولین ارشد شهرستان، ائمه جمعه و جماعات، معتمدین و برخی از بزرگان شهرستان تایباد در محل خیابان دارلسلام به بهره برداری رسید.

مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد دراین مراسم باتبریک سالروز خجسته ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س)، کمک به زوجین کم بضاعت در آغاز زندگی را از مهمترین اهداف شهرداری تایباد در راه اندازی این محل برشمرد.

وی با بیان اینکه جوانان ما باید ساده زیستی و دوری از تجملات را سرلوحه زندگی خویش قراردهند بیان داشت: طرح توسعه و تجهیز تالار خوشبختی که با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهرتایباد، توسط شهرداری تایباد انجام گرفت، مهمترین هدفش کمک به زوجین جوان تایبادی در آغاز راه زندگی مشترک بود که انشالله این مهم کمک شایانی برای این عزیزان تلقی گردد.

شهردارتایباد ترویج فرهنگ ازدواج آسان و برگزاری مراسم ساده و به دور از تجملات برای تمام اقشار به ویژه قشر متوسط شهرستان را از دیگر اهداف راه اندازی این مجموعه دانست و گفت: طرح توسعه تالار خوشبختی به مساحت ۲۵۰ متر با اعتبار پنج میلیارد ریال  و در ۲ سالن مجزای ویژه آقایان و خانم‌ها  آماده شده که امیداست مورد استقبال عزیزان تایبادی قرار گیرد.

 رئیس شورای شهر تایباد نیز در این مراسم گفت: سال گذشته در راستای ارائه خدمات بهتر و توسعه شهری ۹۸ جلسه رسمی و ۵۲ کمیسیون مختلف شامل برنامه بودجه، بهداشت، عمران و شهرسازی، فرهنگی و اقامتی و… برگزار شد.

شیراحمد جهانی افزود: در سال جاری برای برطرف کردن مشکلات محله‌ای، طرح مسجد گردشی با همکاری شهرداری و شورای شهر تایباد اجرا و تاکنون جلسات بررسی و پیگیری با اعضای هیئت امنای ۱۵ مسجد اهل سنت و تشیع این شهر انجام شده است.

وی بیان کرد: سیاست شهرداری و شورای شهر حفظ فضای سبز و ایجاد طرح‌های آبیاری نوین و آبیاری تحت فشار است همچنین بیشتر میادین و بلوارهای سطح شهر برای آبیاری فضای سبز لوله‌گذاری شده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code