خانه » تمامی مطالب » اخبار » اعضای شورای اسلامی شهرتایباد، بهمراه مهندس سیدالحسینی از مراحل آسفالت خیابان شهید رجائی بازدید نمودند.
اعضای شورای اسلامی شهرتایباد، بهمراه مهندس سیدالحسینی از مراحل آسفالت خیابان شهید رجائی بازدید نمودند.

اعضای شورای اسلامی شهرتایباد، بهمراه مهندس سیدالحسینی از مراحل آسفالت خیابان شهید رجائی بازدید نمودند.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، در ادامه روند اجرای عملیات آسفالت خیابان شهید رجائی، که بمقدار ۱۴هزار مترمربع و با اعتبار بالغ بر ۶۳۰ میلیون تومان به انجام می رسد، اعضای شورای اسلامی شهر تایباد همراه با مهندس سیدالحسینی شهردار تایباد باحضور در کنار مهندسین و کارگران واحد عمران و آسفالت شهرداری از زحمات آنان ضمن تقدیر نمودند.

ایوب سیدالحسینی در این بازدید با تشکر از همکاری و همراهی صادقانه اعضای شورای شهر تایباد نسبت به فعالیت ها و برنامه های مجموعه شهرداری، گفت: شورای شـهر یکی از نهادهایی است که با حضور نمایندگان شهروندان، مشارکت مردم را در سیاست گذاری و مدیریت شهری فراهم می کند و نتیجه این مهم تسریع در پیشرفت وتوسعه و عمران شهر می باشد.

 

 

شهردارتایباد با بیان اهمیت لزوم همراهی و هماهنگی میان شهرداری و شورا در حل مشکلات و اداره امورات شهر، افزود: همکاری میان این دو نهاد در شهر تایباد، در بالاترین حالت ممکن خود، ثمرات فراوانی به همراه داشته است و با پیشرفت های بسیار خوبی که در بهبود امور و انجام شایسته طرحها و پروژه های عمرانی در سطح شهر داشته ایم، رضایت مردم شریف شهر تایباد را تا حد قابل توجهی به دست آورده ایم.

 

 

شیراحمد جهانی رئیس شورای شهر تایباد نیز با تقدیر ازعملکرد مثبت و و تأثیرگذار  مهندس سیدالحسینی و مجموعه شهرداری تایباد در جهت پیشبرد امور و توسعه هر چه بیشتر شهر، خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا، رکن مردم سالاری در کشور هستند که در گسترده ترین حالت ممکن، مردم را در تأثیرگذاری بر سرنوشت خویش و چگونگی تعیین وضعیت محل و مکان زندگی خود کمک می کنند.

جهانی وفاق، همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه را رمز موفقیت شوراها دانست و خاطر نشان کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری همواره برادرانه و بر اساس اصول و موازین قانونی به حرکت خود جهت رسیدن به شرایط مطلوب حرکت می کنند.

در حاشیه این بازدید جمعی از شهروندان شریف و متدین تایبادی ساکن و شاغل د رخیابان رجائی با حضور در کنار شهردار و اعضای شورای شهر از زحمات این دو نهاد مردمی صمیمانه تقدیر و تشکر نمودند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code