خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردارتایباد از آغاز عملیات تجهیز فضای بازی کودکان در پارک جنگلی طبیعت خبر داد.
شهردارتایباد از آغاز عملیات تجهیز فضای بازی کودکان در پارک جنگلی طبیعت خبر داد.

شهردارتایباد از آغاز عملیات تجهیز فضای بازی کودکان در پارک جنگلی طبیعت خبر داد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، با نهائی شدن تکمیل تجهیزات و امکانات پارک جنگلی طبیعت، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردارتایباد از آغاز عملیات تجهیز فضای بازی کودکان پارک جنگلی طبیعت خبر داد.

سیدالحسینی با اشاره به اینکه استانداردسازی و ایمن سازی از فاکتورهای بسیار مهم زمین های بازی کودکان می باشد، ذکر کرد: کودکان قشری آسیب پذیر از هر جامعه هستند که حفظ امنیت آنان در جامعه و بالاخص اماکنی که جهت تفریح و بازی آنها لحاظ میگردد، در صدر قرار دارد.

شهردار تایباد با یادآوری اینکه سرویس و تعمیر مستمر وسایل بازی در پارک ها و بوستان های سطح شهر از جمله فعالیتهای روزانه واحدخدمات شهری می باشد، گفت: علاوه بر استاندارد بودن تجهیزات وسایل بازی، ایمن سازی محیط اطراف این زمین ها نیز همواره مورد توجه بوده تا خانواده ها در زمان حضور در پارکها و بوستان ها، از حفظ و امنیت فرزندان خود مطمئن باشند.

 

 

وی تجهیز پارکها و بوستان ها و نیز داشتن شهر بازی در هر شهر را از جمله اموری دانست که باعث ایجاد شادی و هیجان مثبت در جامعه می گردد و از طرفی می تواند در جذب گردشگر و نیز بالارفتن مدت ماندگاری مسافران در شهرها موثر واقع گردد.

مهندس ایوب سیدالحسینی افزود: این روزها با وجود گرمای طاقت فرسای تابستان بسیاری از خانواده ها شبها جهت استراحت و پر کردن اوقات فراغت خود به پارکها و بوستانها شهر پناه آورده و شهرداری سعی دارد تا در فراهم ساختن فضایی پرشور و بانشاط بیشتر و نیز افزایش حفاظت و امنیت خانواده ها در این اماکن، لحظات خوشایندی را برای همشهریان عزیز تایبادی ورق زند.

شهردارتایباد همچنین از آغاز تجهیز فضای اختصاصی بازی در پارک جنگلی طبیعت خبر داد و افزود، بعداز طی پروسه مزایده در واحد املاک شهرداری تایباد و تعیین پیمانکار سرمایه گذار جهت تکمیل و تجهیز فضای بازی در پارک طبیعت، مراحل تهیه و تجهیز وسایل مورد نیاز و نیز استاندارد سازی فضای مورد نظر،از سوی پیمانکار آغاز گردیده که انشالله بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code