خانه » تمامی مطالب » اخبار » کارگاه نقاشی زندگی سالم با همکاری شهرداری تایباد درهفته بهزیستی برگزار شد.
کارگاه نقاشی زندگی سالم با همکاری شهرداری تایباد درهفته بهزیستی برگزار شد.

کارگاه نقاشی زندگی سالم با همکاری شهرداری تایباد درهفته بهزیستی برگزار شد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد،  همزمان باهفته بهزیستی ، کارگاه نقاشی زندگی سالم درمحل پارکها و بوستان های شهر تایباد با همکاری شهرداری و بهزیستی تایباد برگزار شد.

مهندس ایوب سیدالحسینی شهردارتایباد در خصوص برگزاری این کارگاهها ضمن تبریک هفته بهزیستی  بیان داشت: باتوجه به اینکه قسمت عمده ای از فعالیت های بهزیستی در راستای بهبود زندگی برخی هشمهریان دارای معلولیت می باشد، باید فضای شهرها بگونه ای ساخته شود که این عزیزان بتوانند از اماکن عمومی و دیگرامکانات شهری به مانند دیگر افراد براحتی بهره مند گردند.

 

شهردارتایباد به ساخت پیاده روهای تخصصی در سطح شهر تایباد و نیز رمپ های موجود در شهر برای راحتی معلولین عزیز اشاره نمود و اظهار داشت: باید این گفته که معلولیت محدودیت نیست از حالت شعار خارج شود و این امر مستلزم همراهی و همکاری همه دستگاههای اجرائی با بهزیستی است.

شهردارتایباد به برگزاری کلاس های بهداشت روان، نارانان و طرح اجتماع محور در محل فرهنگسرای مولانا اشاره نمود و گفت: شهرداری به نوبه خود توانسته تا حدود زیادی نسبت به وظایفی که به عهده دارد، انجام وظیفه نماید و از این رو اقدام به کارگاه ها و کلاس های مختلفی از جمله کارگاه نقاشی زندگی سالم در هفته بهزیتستی در محل پارکها و بوستانهای شهر تایباد نموده است.

وی شهر ایمن، باطراوت و سالم را لازمه‌ی وجود شهروندانی سالم و بانشاط برشمردو افزود: همه ما درمقابل یکدیگر مسئول و موظف به حل آسیب های اجتماعی هستیم و این امر نیازمند اراده ای همگانی دراین راستا بوده و می باشد.

مهندس سیدالحسینی افزود: برنامه ریزی فعالیتهای اجتماعی و شهری و به نتیجه رسیدن این مهم نیازمند مشارکت و شریک قرار دادن مردم در روند تهیه و اجرای این فعالیتها و طرح ها می تواند گامی موثر در افزایش پایداری شهر و حذف چهره نامطلوب زندگی از محلات شهر، باشد، چرا که مصرف کنندگان نهایی طرح ها مردم هستند و به همین جهت، شریک کردن آنان در فرایند برنامه ریزی موجبات کارایی بیشتر طرح ها را فراهم آورده و در نتیجه نوید محله خوب، شهر خوب، کشور خوب را خواهد داد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code